eelke schreef: Daarom heb ik dieren genomenDrie keer raden waarom ik papegaaien heb(mijn buurman heeft eens over de schutting heen gevraagd 'praten die konijnen ook wel eens terug?
')

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Daarom heb ik dieren genomenDrie keer raden waarom ik papegaaien heb(mijn buurman heeft eens over de schutting heen gevraagd 'praten die konijnen ook wel eens terug?
')
Neally schreef: Ik praat hardop tegen mijzelf, ook als ik niet alleen ben.Dadelijk ga ik me nog normaal voelen.![]()
Kim_S schreef: Ben ik nou de enige die niet in zichzelf praat?Jij bent knettergek!![]()
Kim_S schreef: Ben ik nou de enige die niet in zichzelf praat?Nee hoor , je bent niet alleen![]()
Urs schreef: Nee hoor , je bent niet alleenOh nee ook geen hartuitstortsessie's. Ik babbel gewoon de hele dag door.
Maar ik praat wel tegen de dieren, maar meer in de trant van " hallo koe, dag kalfjes "
Geen hart uitstort sessies tegen de dieren.
Neally schreef: Ik praat hardop tegen mijzelf, ook als ik niet alleen ben.Een schizofreen is toch nooit alleen?![]()
Mini's 3-tal schreef: Een schizofreen is toch nooit alleen?Wat weet je dat goed zeg
eelke schreef: Oh nee ook geen hartuitstortsessie's. Ik babbel gewoon de hele dag door.+1
Mini's 3-tal schreef: Een schizofreen is toch nooit alleen?Dat weet ik dan weer niet.