Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door zhiva
*milyck* schreef: Parelhoen? ;)
;D ;D ;D
ik ben je zeker niet vergeten! we zijn echter nu een tijdje niet in deventer meer geweest omdat de moeder van mijn stiefzoon de laatste x hem gehaald heeft en wij vorige week met ziekte zaten. Volgende week moeten we weer die kant uit. (zaterdag en zondag) dus laat ik me zeker voor die tijd nog even horen ;)
Ben dan ook heel benieuwd na de mislukte gans of Kaya dat wel lust.
Wordt er zo af en toe wel wat moedeloos van dat het zo'n moeilijke eter is.... Pffft. Maar afijn ze EET iig!
Dan maar veel kip... Ik zie tenminste geen gratenpakhuis meer lopen en krijg niet meer van iedereen het 'goedbedoelde' advies dat ze wel wat meer te eten mag krijgen ::)
Door Kaela
Fazant, eendennek of karkas, kwartel, hert of geitenrib.

Als je eens wat wil proberen heb ik wel wat voor je, hoef je niet gelijk kilo's te bestellen. Ik woon alleen niet heel dicht bij je in de buurt (Leeuwarden).
Door zhiva
Kaela schreef: Fazant, eendennek of karkas, kwartel, hert of geitenrib.

Als je eens wat wil proberen heb ik wel wat voor je, hoef je niet gelijk kilo's te bestellen. Ik woon alleen niet heel dicht bij je in de buurt (Leeuwarden).
ik zou graag wat van je proberen, als ze het niet lust zit ik tenminste niet gelijk met 10 kilo :biggrin2:
en ik ben elke dag in leeuwarden voor mijn werk, dus dat is geen probleem ;)
Door Kaela
Kom dan maar even langs! Ik heb momenteel (voor mijn doen) aardig wat liggen. Alleen geen eend en kip, maar die heb je zelf geloof ik al voldoende geprobeerd toch?

Morgen ben ik tot in de middag thuis, anders kan het dinsdagmiddag of avond. PB maar even.
Door Wendi
pallas schreef: Ik heb een lamskop en wat sprot wat nog steeds een andere vriezer zoekt. Kan gratis worden afgehaald in lwrd.

Verder nog een vraagje: wie heeft er biologische pens en wil wat delen/ ruilen?
Omdat het coursseizoen weer begint (Jubbega) even dit topic doorgelopen
en kwam je vraag tegen.
Ik heb nog wat pens van de natuurgrazers (rund) heb je daar wat aan?
Moeten we nog wel vervoer regelen
Door pallas
Wendi schreef: Omdat het coursseizoen weer begint (Jubbega) even dit topic doorgelopen
en kwam je vraag tegen.
Ik heb nog wat pens van de natuurgrazers (rund) heb je daar wat aan?
Moeten we nog wel vervoer regelen
Jazeker heb ik daar wat aan!

Ik ga je wel even een PB sturen :)
Door khoopman
Waarom zijn runderbotten slecht voor de hond? dat las ik namenlijk op het forum, zelf geef ik mijn hond al jaren lang een runderschenkel en hij vind het heerlijk.  Graag reactie :D
Door Angelique
khoopman schreef: Waarom zijn runderbotten slecht voor de hond? dat las ik namenlijk op het forum, zelf geef ik mijn hond al jaren lang een runderschenkel en hij vind het heerlijk. Graag reactie :D
Graag je BARFgerelateerde vragen in de daarvoor bestemde categoriën stellen. Deze Verzameltopics zijn uitsluitend ter inventarisatie wie waar woont en dienen ook enkel daarvoor gebruikt te worden.
Door lianneke
[quote="khoopman"]
Waarom zijn runderbotten slecht voor de hond? dat las ik namenlijk op het forum, zelf geef ik mijn hond al jaren lang een runderschenkel en hij vind het heerlijk. Graag reactie :D
[/quot

En misschien even voorstellen?? ;)
We zijn nogal nieuwsgierig op Barfplaats..... ;D
Lianne
Door khoopman
ooei, helemaal vergeten.
Ik ben Karel Hoopman
en mijn trouwe viervoeter heet Rakker.
Het is een grote duitse herder en is mijn grote vriend.
8)
Door khoopman
Heb afgelopen weekend schapenpens gehaalt, wat Rakker zeer lekker vond.
voor de rest had ik spiervlees strot  en een hart meegenomen. zal kijken wat mijn hond daar van vind.
is de eerste keer dat ik hem dat geef.
8)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door