Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
veel succes!

ik zou de volgende keer als je met krukken in de bus moet bellen met de dierenambulance. Kost wel iets, maar dan heb je iets fijner vervoer denk ik.
Door lightning
Ik ben thuis. Hond is daar gebleven. Ze gaan een foto maken. Ze moet onder een roesje want die is totaal niet rustig. Ik kan haar geheel niet vast houden. Ook word er bloed getrokken. Er worden niet alleen foto's gemaakt van de blaas maar van haar hele buik. Ik wacht op telefoontje. Ik vroeg wel of het ook iets eng kon zijn. Maar daar gaf ze geen antwoord op omdat ze dat niet wilde zeggen.
Door Veerle-scrappyToo
Nou laat ons hopen dat je niet te lang moet wachten op dat telefoontje zodat je toch snel iets weet.  Dankan er tenminste in actie geschoten worden en is ze sneller terug de oude.
Ik duim in elk geval hoor!!
Door nienk
ai wat een gedoe! hoop dat je snel wat hoort en dat het een uitslag is waar ze wat mee kunnen!!
Door lightning
Ik ben gebeld. Er is een foto gemaakt van haar hele buik. Ze heeft er een 2de arts bij gehaald om te bekijken maar ze hebben niks gevonden. Ze heeft opnieuw dezelfde prik pijnstilling gekregen. En nog een andere waar ze heef duf van kunnen worden. Aangezien ze nu pas heeft gehad willen ze weten hoe duf. Als het mee valt kan ik ook die nog mee krijgen. Begin volgende week moet ik terug om te kijken hoe en wat en of het verbeterd is al.
Door lightning
Nou ik heb een paardenmiddel mee gekregen. Kan ze duf van worden dus moet dat echt in de gaten gaan houden. Mag ook maar 1 keer per dag gegeven worden en maximaal 3 dagen. Heb niet meer meegekregen. Ze heeft wel gepiept bij thuis komst. Maar rest van de avond geslapen. Eten wilde ze niet echt maar geeft niks. Morgen weer een dag.
Door Lizzy
Allemachtig, je maakt zo toch wat mee he :-\. Hebben ze de urine ook gecontroleerd en gecentrifugeerd? Kan dit nou vandaan komen he? Hebben ze een gewone rontgenfoto gemaakt of met contrast?

Sterkte met alles!!!
Door lightning
Ja en JA. Was een gewone foto. Ja je maakt te veel mee soms met je hondjes. Maar ja. Hoop dat ze hersteld. Ze krijgt van mij zo de rimadyl en vanmiddag als ze dat trekt het paardenmiddel
Door bea
lightning schreef: Ja Ze heeft hem net rond 5 uur gehad. Het heet tengesic.
Temgesic dat is een soort morfine, hoop dat ze er goed op reageert, en dat ze snel weer wat beter is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door