Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Hahahaha... nou ik zal proberen komende week nog een paar te maken ;) (foto's)

En..... rappapaaaaaaa...... PALEY IS VANDAAG .... 1 KILO!!!!!!!!  :circle: :daisy: :fool: :groupwave2: :mbounce: :rabbit: :rotflmao: :wavetowel2: :worthy:

:yeah: :whistling:

ps dat van 4x naar 3x wil ik over een tijdje gaan doen, want met de vakantie zullen ze hooguit 2x per dag krijgen en dat is al in februari, vandaar mijn vraag ;)
Laatst gewijzigd door Esmeralda77 op zo 29 nov 2009, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Too schreef: Es dit gaat hartstikke goed!

Suf eigenlijk dat we met z'n allen even vergeten dat ze pas een week bij jullie wonen... t is ook wel een grote verandering: nieuw huis, ander eten én vreemde mensen  ;)
Ik hoop ook echt dat ze zo goed blijft eten! :) CB kregen ze overigens daar ook al, maar dan wel icm brokjes. Dus wat ik eerst ook deed zeg maar.

Ja, misschien heeft ze toch meer moeten wennen dan phrabu(?) Ze was wel superspeels e.d. maar ook bij ons liggen doet ze pas sinds enkele dagen... (uit zichzelf)
Lo schreef: je maakt mij nieuwsgierig, hoe komt het dat je het niet op birmanenfokkers hebt?

Mijn Lootjekadootje komt overigens van een norenfokker die heel lang geleden eerst birmanen heeft gefokt  :-X
Wil ikke ook weten  ::)  :)

Ik weet wel dat ze Barfplaats kent, maar ze heeft nu wel Prins brokken gehaald voor haar poezels omdat daar meer granen in zitten wat beter zou zijn icm vlees had zij gelezen of gehoord....  :-X  ??? :o Ik heb haar gelijk gezegd dat juist granen niet goed zijn, maar toch kregen wij een zak mee zagen we later.... naja, die is dus helaas en wel zonde, maar bij de vuilnis beland  :P
Laatst gewijzigd door Esmeralda77 op zo 29 nov 2009, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door