Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Marieke
Ik zet vaak gewoon mijn nagels om het kopje heen en draai dan een slag, werkt als een tierelier. Volgens mij zit t em ook in dat draaien. Nadeel is wel dat het niet meer gaat als ik net mijn nagels kort heb geknipt....
Met een pincet is het me nooit behoorlijk gelukt....altijd lijf eraf, kop er nog in :-\
Door casangio
Eidos schreef: Alma, ik woon zelf op de veluwe, en geloof me het stikt er hier op het moment van :-X. Ik heb dos al bijna anderhalf week op rust staan omdat hij voor mank loopt ( als het volgende week niet over is ga ik naar de DA ), maar zelfs dan haal ik er nog teveel af...
Hoi. hoi,

Gisteren, na veel welles en nietes, dus toch maar de natte neuzen route gaan lopen bij Hoenderloo. De honden daar onderweg regelmatig gekontroleerd. Twee honden die normaal veel onder struiken lopen aan de lijn gehouden omdat ze 's morgens toch al een uur los hadden gelopen. Heb ze nu al drie keer kompleet nagekeken en zowaar geen teken gekonstateerd. ;) ;) ;) ;). Ze werden gisteren wel gek van mij, ze vroegen zich af of ik een teken mannia had ;D ;D ;D ;D ;D

groetjes, alma

P.S. Ik kan het iedereen aanraden daar eens te gaan wandelen met de honden. Aan het begin van de wandeling is er een kiosk en daar kun je heerlijk zitten voor en na de wandeling en ze hebben daar van een gulden geen euro gemaakt (als jullie snappen wat ik bedoel) m.a.w. het eten en de drankjes zijn er nog betaalbaar.
Laatst gewijzigd door casangio op ma 21 jun 2004, 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eidos
Hey fijn dat het toch meegevallen is!! en leuk joh dat je het zo naar je zin hebt gehad.. ;) ;D

Je kan hier inderdaad supermooi wandelen in deze omgeving er is van alles wat :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door