Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Malamoods
Wendy, ik weet dat jullie al jaren lang keihard lopen te knokken om Gandor het beste van het beste te geven! Jullie zijn al tijden lang voor hem in de weer en halen alles eruit wat er in zit! Ik heb dan ook enorm veel respect voor de beslissing die jullie hebben genomen! Petje af! Het getuigd van liefde voor de hond, van moed en rechtvaardigheid! Maarrrrrr, ik hoop natuurlijk van harte dat het allemaal mee gaat vallen. Dat het geen auto-imuumziekte is en dat jullie nog wat langer van elkaar mogen blijven genieten! Wendy, ik wens jullie dit weekend enorm veel kracht en wijsheid toe! Sterkte!!!!! :bigarmhug:

Rachel.
Door Femke
allemachtig Wendy, ik lees dit nu pas  :-\ :-\

Ook mijn duimen gaan op elkaar voor jullie, en ik hoop dat er maandag een uitslag komt die positiever uitvalt dan het beeld wat je hierboven schetst....
Toch zouden er idd een heleboel stukjes op zijn plaats vallen als er wél een autoimmuunziekte achter zou blijken te zitten  :'(

Nogmaals, ik zal keihard voor je duimen  :-* :-* :-*
Door *wendy*
Hitam schreef: Hebben ze ook gecheckt op Lyme?
Tannetje,
kun je mijn dierenarts een eindje op weg helpen waarom je dit vraagt?
Ik heb het haar gezegd vanavond maar ze zou enorm geholpen zijn als je kunt zeggen waarom dit spontaan in je opkomt.
Mag ook in pb, maar als je ons op weg kunt helpen graag !!!
Ik moet morgen nog bellen naar haar.

=========================

Vanavond om 5 uur heb ik hem opgehaald met een nagel minder en een stuk alerter dan vanochtend toen ik hem weg bracht.
Hij heeft in zijn linkervoetje 2 hechtingen en in zijn rechtervoetje 1.
Er zijn in totaal 4 biopten genomen.

Als medicijnen heeft hij gekregen:
Clavubactin - antibiotica
Baytrill - antibiotica
Dexamethason - als vervanger van prednisolon en ook baggertroep, maar we moeten iets tot aan de uitslag en prednisolon is echt geen optie.

Overigens krijgen we DINSDAG pas de uitslag  :-\

Bedankt allemaal voor de lieve woorden  :bigarmhug:
Door Nynke
Wendy, ik wens jullie heel veel sterkte toe, en ik vind dat jullie alvast een heel dapper besluit genomen hebben, mocht het inderdaad auto-immuunziekte zijn. Ik blijf duimen !! :bigarmhug:
Door roefus
pippy schreef: We hopen dat hij 16 april 2008 3 jaar oud word.
Ach jee...zo jong nog  :'(
Heel veel sterkte komend weekend en ik hoop dat het meevalt.
JEZUS Wendy ik lees dit nu pas :'( :'( :'( Wat een ellende toch weer met jullie mannetje en dat na alles wat jullie al voor hem gedaan hebben. Groot respect heb ik daarvoor. Ik weet dat jullie het beste voor hebben met Gandor en dat jullie hem niet uit egoistisch oogpunt zullen laten lijden. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie nu niet voor die kl*te beslissing komen te staan en dat het slechts een kleinigheid is. Keep my fingers crossed. Sterkte meissie dit enorm lange weekend!
Door Hitam
Vanwege de plotselinge kreupelheden. Bij Lyme kan een hond ook ineens erg kreupel zijn, dat kan vanuit de gewrichten maar ook door spieren.

Alleen als het echt de voetzooltjes zijn dan wordt dat wat minder waarschijnlijk, maar weet je wel zeker dat de pijn daar vandaan komt?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door