Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door aliesalgra
Ik heb net een bericht van mijn dierenarts ontvangen, hij zal erover nadenken zegt hij! :D Dat is tenminste niet meteen negatief!

groetjes Alies
Door Angelique
[quote="Helen"]
[quote="aliesalgra"]
Ja oke tuurlijk snap ik dat! maar ik doe niet anders dan informatie zoeken op internet. Maar mijn ouders denken inderdaad dat dit weer een bevlieging is :-\ Maar als de dierenarts zegt dat we het niet moeten doen dan doen we het waarschijnlijk toch niet. Maar ik zal alles proberen om ze over te halen!

Ik las trouwens ook op deze site dat er boeken verkrijgbaar zijn maar bij mijn bibliotheek hebben ze geen enkele verkrijgbaar ??? Das wel jammer want ik denk dat mijn ouders eerder een boek geloven, dan een verhaal van internet

groetjes Alies
[/quote]

De meeste boeken kan je bestellen via bol.com of mediaboek.nl

groetjes Helen
[/quote]

Titels....nummers ???
Door roger
]

<<Titels....nummers ???<<

Zijn al verschillende malen ergens op barfplaats gepost en kunnen mits een kleine inspanning overal ten velde worden teruggevonden !!!!!
Laatst gewijzigd door roger op di 16 dec 2003, 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
[quote="Angelique"]
[quote="Helen"]
[quote="aliesalgra"]
Ja oke tuurlijk snap ik dat! maar ik doe niet anders dan informatie zoeken op internet. Maar mijn ouders denken inderdaad dat dit weer een bevlieging is :-\ Maar als de dierenarts zegt dat we het niet moeten doen dan doen we het waarschijnlijk toch niet. Maar ik zal alles proberen om ze over te halen!

Ik las trouwens ook op deze site dat er boeken verkrijgbaar zijn maar bij mijn bibliotheek hebben ze geen enkele verkrijgbaar ??? Das wel jammer want ik denk dat mijn ouders eerder een boek geloven, dan een verhaal van internet

groetjes Alies
[/quote]

De meeste boeken kan je bestellen via bol.com of mediaboek.nl

groetjes Helen
[/quote]

Titels....nummers ???
[/quote]Titels en ISBN nummers zijn door Helen op de eerste pagina van dit onderwerp al gegeven.
Door aliesalgra
ik ben zo benieuwd wat mijn dierenarts gaat zeggen! ik kan haast niet wachten, beetje kinderachtig maar goed
Door roger
<<ik ben zo benieuwd wat mijn dierenarts gaat zeggen! <<

Ik ook !
Door ~anna~
Knap hoor zo jong en al zo verstandig bezig met hondenvoeding wat een drive dat beloofd wat voor de toekomst.
Door geer
Heb je al antwoord van je dierenarts Alies??
Door aliesalgra
Nee nog niet hij zei dat hij erover na zou denken maar verder heb ik nog niks gehoord
Door sylvia
[quote="aliesalgra"]
Nee nog niet hij zei dat hij erover na zou denken maar verder heb ik nog niks gehoord

[/quote]
geef hem het adres van barfplaats
Door aliesalgra
Ik heb net een email terug gekregen van mijn dierenarts.

Hij vind het goed!!!!!! ;D Alleen zei hij dat we een berekening moesten laten maken voor de gehaltes. Maar ik had niet verteld dat we rodi compleet geven dus dat heb ik terug gemailt en nu is het even afwachten. Maar dat vind hij vast ook goed want in rodi compleet zit alles!

groetjes alies
Door chooky
gefeliciteerd Alies !!!!
en een pluim alvast voor de dierenarts.
Door Helen
Jeeee, feestje!!!!!!!!!Nou dat is een prima da toch!!

groetjes Helen
Door Lupa
zo dat is goed niuews!!

Maar nu niet zomaar wat geven, eerst je goed inlezen.
Door aliesalgra
Ja maar we geven Rodi compleet
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door