Dwarreltje schreef:Helaas, ook jij oordeelt al voor je alles weet/kunt weten. En dat als moderator... Nee Eelke, er zijn mensen die zich overal mee willen bemoeien (niet gewoon hier advies geven/ervaringen delen, zoals inderdaad het topic voor geopend was en waar uiteraard iedereen zijn eigen mening/advies in mag geven) en buiten dit forum om a.d.h.v. mijn teksten mails gaan sturen aan de stichting.... Hoe leeg moet je leven zijn als je daar tijd voor hebt c.q. behoefte aan hebt.
Als ik hier in zelf geopend topic dingen lees, waar ik niet mee eens ben/achter sta, leg ik het naast me neer. Dan doe ik niet kinderachtig. Ik vraag inderdaad om reacties.
Ben echter zwaar allergisch voor kinderachtig gedrag én bemoeizucht van het kaliber stiekem achter iemands rug om 'klikken'.
Dat is de reden van weghalen van mijn teksten. Als mensen dingen, hier geschreven, buiten dit forum brengen met de bedoeling mij te 'pakken', is mijn veilige gevoel pleite en zal ik mijn openheid acuut verwijderen.
Maar ook jouw reactie, zonder enig weten, stelt me hier teleur. Jammer van een verder leuk forum....
Ah, ja, allergieën, die heb ik ook

ik ben allergisch voor mensen die schrijven dat BP vervelend en bemoeizuchtig is, door 1 of 2 of 3 mensen die buiten het forum om dingen doen. Dat vind ik niet eerlijk tegenover alle mensen die zo met je meeleven. Dus vandaar dan weer mijn reactie.
Met halve informatie, krijg je natuurlijk ook reactie's die niet op de waarheid gebaseerd zijn. En dan denk ik, na 4 pagina's gezellig met jou meeleven, huh, 1 reactie over loslopen en je bent al boos en geeft het forum de schuld, dat is niet eerlijk.
Maar goed, ik denk dat we elkaar nu wat beter begrijpen?
Het blijft altijd lastig, internet zo openbaar. En helaas blijven er altijd mensen die klikken, dingen achter je rug doen, etc. Echt niet netjes, maar helaas kunnen we daar niet zo veel aan doen, want wat je hier schrijft, is openbare informatie. Een goed iets om over na te denken voor je post natuurlijk. Al begrijp ik heel goed dat je wel eens dingen post waarvan je zelf denkt, dat moet toch kunnen? En je dan vervolgens het deksel op je neus krijgt. Maar vergelijk het met het echte leven... daar kom je het ook wel tegen. Denk er het jouwe van, haal desnoods je schouders op, en weet met wie je online wel en niet een klik hebt.