Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
koekje schreef:Ik heb ook een tijd alles gegeten en gedronken waar ik zin in had. Zal ik eens een foto van mn buik laten zien? :biggrin2:

Maar meer groente en minder andere dingen is altijd een goed streven.

Nee, laat maar ;D ;D ;D

Ik denk dat meer afwisseling, dus niet altijd qua ontbijt en lunch die eeuwige 'makkelijke' boterham met beleg, en 's anders naar voeding kijken en ideeën opdoen best leuk is :D
Groente is hier heel belangrijk, de biologische groentetas komt nu elke week en aan de hand daarvan maak ik een menuutje. Leuk is dat je ook andere gezonde dingen kunt bestellen bij ze: nóg meer groente, kaas, eieren, pitten, noten, sappen en de hele reutemeteut, ik moet me regelmatig inhouden met wat ik extra neem :P
Door Els&Flow
Wat je als leidraad kan gebruiken is een poosje opschrijven wat je eet. En bij iedere keer dat je iets wilt eten jezelf afvragen of je nou 'honger' hebt of dorst. Veel water drinken helpt bij het schoon spoelen van je lichaam.

Voor de ochtend zijn er zoveel lekkere ontbijtjes. Als het even snel moet word het toch snel een bak havermout, maar als ik wat meer tijd heb pannenkoekjes, chia mokka, een gevulde omelet.. heerlijk.

https://www.koolhydraatarmrecept.nl/chi ... nagerecht/
Door - pien -
Els&Flow schreef:Wat je als leidraad kan gebruiken is een poosje opschrijven wat je eet. En bij iedere keer dat je iets wilt eten jezelf afvragen of je nou 'honger' hebt of dorst. Veel water drinken helpt bij het schoon spoelen van je lichaam.

Voor de ochtend zijn er zoveel lekkere ontbijtjes. Als het even snel moet word het toch snel een bak havermout, maar als ik wat meer tijd heb pannenkoekjes, chia mokka, een gevulde omelet.. heerlijk.

https://www.koolhydraatarmrecept.nl/chi ... nagerecht/

Ja, dat opschrijven heb ik ook al aan gedacht. Ik ben me meer bewust van wat ik eet en doe minder 'op de automatische piloot'. Ik ben nog niet helemaal over maar ben ermee bezig :)
Lekkere recepten daar :thumbup:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door