Hij is onderweg!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Hij is onderweg!!!

Spikkelneus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Spikkelneus »

Martine-Tom schreef:En dat is precies waar ze op gokken....ik hoor dit soort dingen net iets te vaak om het nog te kunnen geloven :-[
En wat Els zegt, ik zou hem gelijk even goed laten tjekken, als ze al niet de juiste leeftijd verstrekken wat klopt er dan nog meer niet?
Daar ben ik wel een beetje bang voor inderdaad - dat er nog verborgen lichamelijke gebreken zijn. Dat dat de eigenlijke reden is dat de vorige eigenaar hem weg heeft gedaan. Net als bij Dali - overal ontstekingen en heftige allergieen, ook als gezonde hond op de website. Maar mocht dat zo zijn dan dealen we daar ook wel weer mee.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Spikkelneus schreef:Daar ben ik wel een beetje bang voor inderdaad - dat er nog verborgen lichamelijke gebreken zijn. Dat dat de eigenlijke reden is dat de vorige eigenaar hem weg heeft gedaan. Net als bij Dali - overal ontstekingen en heftige allergieen, ook als gezonde hond op de website. Maar mocht dat zo zijn dan dealen we daar ook wel weer mee.
Tuurlijk al wil je dat wel zo snel mogelijk weten, althans dat zou ik wel willen. Alles wat hier binnen komt gaat in de eerste week naar de da voor een checkup :)
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: Hij is onderweg!!

Bericht door Siberienne »

Ik duim dat jullie een lief en gezond mannetje mogen ontvangen dat nog een aantal jaren bij jullie door mag brengen met zijn gat in de boter.

Ik zou ook ontzettend balen van het liegen over de leeftijd, maar ja, ik snap ook dat je al gevallen bent voor hem.

Veel geluk en ben heel benieuwd naar de eerste ervaringen en plaatjes
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Siberienne schreef:Ik duim dat jullie een lief en gezond mannetje mogen ontvangen dat nog een aantal jaren bij jullie door mag brengen met zijn gat in de boter.

Ik zou ook ontzettend balen van het liegen over de leeftijd, maar ja, ik snap ook dat je al gevallen bent voor hem.

Veel geluk en ben heel benieuwd naar de eerste ervaringen en plaatjes
+1

:-* :bigarmhug: :bigarmhug:
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Vandaag gaat het gebeuren :D

Hopelijk verloopt de kennismaking met de rest van de roedel soepel :)
Spikkelneus
5-sterren
5-sterren

Eef+doggies schreef:Vandaag gaat het gebeuren :D

Hopelijk verloopt de kennismaking met de rest van de roedel soepel :)
Jeej! En ze liggen voor op schema dus hij komt waarschijnlijk vanmiddag al aan - als het nog licht is. Veeeeeeel beter, anders moet je in het donker nog een rondje langs de weg en dan bijna meteen slapen, dat is zo gek. Fijner als het nog een paar uur licht is en iedereen een beetje tijd heeft om rustig bij te komen voordat het bedtijd is.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Pfff spannend!
Sterkte met het aftellen van de laatste uurtjes en ik hoop heel hard dat de leugen over de leeftijd de enige is!
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Spikkelneus schreef:Jeej! En ze liggen voor op schema dus hij komt waarschijnlijk vanmiddag al aan - als het nog licht is. Veeeeeeel beter, anders moet je in het donker nog een rondje langs de weg en dan bijna meteen slapen, dat is zo gek. Fijner als het nog een paar uur licht is en iedereen een beetje tijd heeft om rustig bij te komen voordat het bedtijd is.

Dat is zeker fijn! Hebben ze wat meer tijd om aan elkaar te wennen.

Ik ben zo benieuwd naar de foto's :D
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Spikkelneus schreef:Jeej! En ze liggen voor op schema dus hij komt waarschijnlijk vanmiddag al aan - als het nog licht is. Veeeeeeel beter, anders moet je in het donker nog een rondje langs de weg en dan bijna meteen slapen, dat is zo gek. Fijner als het nog een paar uur licht is en iedereen een beetje tijd heeft om rustig bij te komen voordat het bedtijd is.
dat is idd heel erg fijn
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Succes! Razend spannend!
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

En? Is hij er al? Spannend!
Spikkelneus
5-sterren
5-sterren

Tungsten is er. Ik kan geen foto uploaden ´http-fout´zegt ie. Geen idee hoe ik dat op moet lossen?

Het is een graatmager ieniemini hondje. Hij weegt 17,5 kilo. Nou wordt hij uiteindelijk wel zo´n 22/23 kilo, maar dan nog - piepklein.
En zijn vacht is mottig en vet (niet meer, hij is al onder de douche geweest). Met overal chronisch ontstoken wondjes/plekjes.
Hij gaat wel wat tijd nodig hebben om een beetje bij te komen, maar het is in elk geval een lief hondje.
Hij heeft een flinke bak barf weggewerkt en ligt nu op de bank onder een dekentje te slapen.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Spikkelneus schreef:Tungsten is er. Ik kan geen foto uploaden ´http-fout´zegt ie. Geen idee hoe ik dat op moet lossen?

Het is een graatmager ieniemini hondje. Hij weegt 17,5 kilo. Nou wordt hij uiteindelijk wel zo´n 22/23 kilo, maar dan nog - piepklein.
En zijn vacht is mottig en vet (niet meer, hij is al onder de douche geweest). Met overal chronisch ontstoken wondjes/plekjes.
Hij gaat wel wat tijd nodig hebben om een beetje bij te komen, maar het is in elk geval een lief hondje.
Hij heeft een flinke bak barf weggewerkt en ligt nu op de bank onder een dekentje te slapen.

Welkom thuis Ienieminie :-* ! Veel geluk met je nieuwe aanwinst. Je hebt hem vast snel op de rails :-*

Geen idee wat er mis gaat! Je mag de foto naar mij sturen (lizzypc@xs4all.nl) dan probeer ik het ook even.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Fijn dat hij goed is gearriveerd! Hopelijk knapt hij snel op.
Heel veel geluk samen :-*
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Och wat fijn dat hij nu in een veilig en warm en liefdevol thuis verblijft! Onze Lupi woog bij aankomst ook 18 kilo, echt zóóó sneu. En die verbleef al tijden in een asiel in Spanje; waarschijnlijk hebben ze daar ook gewoon het geld niet om alle dieren voldoende te voeren.
Maar geweldig dat Tungsten er is! Ik hoop dat hij snel wat kilootjes aankomt en dat zijn wondjes goed genezen en dat jullie er een heerlijke knuffel aan hebben!

Plaats reactie