Dat weet ik wel zeker: Kimba verdwijnt hier meerdere keren per dag in de bek van Jones. Gelukkig is hij alleseter pur sang, dus hij kauwt nog niet op (vlees)bot.Dian schreef:Ik hoop nooit jullie hond tegen te komen, die van mij verdwijnen helemaal in die bek......... en dan nog gevoed met vlees, die denkt vast dat het een barfhapje is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het komt door al die jaren verkeerde voeding, hoor!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Lil
Re: Het komt door al die jaren verkeerde voeding, hoor!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hier zou ik me geen zorgen om maken. Honden zijn geen vleeseters nameljk.Spikkelneus schreef:Ja, nou, agressief worden ze er ook van..... ze proberen zelfs elkaar op te eten!
- Spikkelneus
- 5-sterren

Ja, die kleine leeft ook nog. Hij was er aan begonnen, maar hij lustte hem niet......Anne in Duitsland schreef:Hier zou ik me geen zorgen om maken. Honden zijn geen vleeseters namelijk.
We maken er nu een geintje over, maar serieus, bij sommige honden ben ik er wel bang voor........... kan mijn jongens nog zo dicht bij me hebben, maar ik ga onderuit als er te hard aan mij getrokken wordt, mijn rug kan dat niet hebben........... en ik kan mijn jongens niet optillen, ik moet er dan tussen gaan staan met de kans om onderste boven gelopen te worden.........Lil schreef:Dat weet ik wel zeker: Kimba verdwijnt hier meerdere keren per dag in de bek van Jones. Gelukkig is hij alleseter pur sang, dus hij kauwt nog niet op (vlees)bot.
@Spikkelneus ik ben niet bang voor jou honden hoor, dat was maar een geintje
- Spikkelneus
- 5-sterren

Galgo's zijn ook zo ongeveer de meest ongevaarlijke honden die er bestaan, bijna allemaal supersociaal met andere honden. Maar broertjes onderling... tja... dat gaat wel eens ruig. Maar hier nog nooit een gewonde gehad door onderlinge spelletjes.Dian schreef:We maken er nu een geintje over, maar serieus, bij sommige honden ben ik er wel bang voor........... kan mijn jongens nog zo dicht bij me hebben, maar ik ga onderuit als er te hard aan mij getrokken wordt, mijn rug kan dat niet hebben........... en ik kan mijn jongens niet optillen, ik moet er dan tussen gaan staan met de kans om onderste boven gelopen te worden.........
-
Lil
Dian schreef:We maken er nu een geintje over, maar serieus, bij sommige honden ben ik er wel bang voor........... kan mijn jongens nog zo dicht bij me hebben, maar ik ga onderuit als er te hard aan mij getrokken wordt, mijn rug kan dat niet hebben........... en ik kan mijn jongens niet optillen, ik moet er dan tussen gaan staan met de kans om onderste boven gelopen te worden.........
Ja Dian hier loopt 1 van 5 kg en ik Ken het!!! Hebben die van jou voernijd??? Zo nee: flinke hand lekkers naar belager gooien dat werkt bijna altijd prima. Dat Doe je dus voordat ze bij die van jou zijn zodat jij tijd wint om iets te doen. Op scootmobiel tussen je benen kun je ze meestal goed beschermen (Pa kon zijn benen ook al zittend nauwelijks bewegen, maar er is nooit een hond bij zijn kleintje gekomen. En heel eerlijk ik hoop dat ik lang gezond genoeg blijf zodat naast mijn lief minitje een grote loopt die ze kan beschermen...
-
Martine-Tom

En als pup lopen ze gewoon tekorten op, kijk nou hoe energieloos hij hier ligt, zo jong en toen ging het al mis
Martine-Tom schreef:
En als pup lopen ze gewoon tekorten op, kijk nou hoe energieloos hij hier ligt, zo jong en toen ging het al mis
't Is een wonder dat hij nog heeft leren lopen!
-
frodo quin
- 5-sterren

Hij ligt daar ook zowat in een draai hé, vast van de vervorming