Weet er iemand onder welke naam ze hier aangemeld is?
Zo zeg, dat is nogal wat wat die durft neer te pennen, ronduit asociaal dat zo openlijk neer te zetten
Als je een andere mening hebt ga dan de confrontatie zelf aan met mensen!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kallista schreef: Nee hoor, ik kan het bekijken. Onder de FB naam Ester Peres.
Weet er iemand onder welke naam ze hier aangemeld is?
Zo zeg, dat is nogal wat wat die durft neer te pennen, ronduit asociaal dat zo openlijk neer te zetten
Als je een andere mening hebt ga dan de confrontatie zelf aan met mensen!

Het is wel heel duidelijk wie dat is. Wat ziek zeg!Doranto schreef: Volgens mij deze: https://www.facebook.com/ester.peres.54 ... ef=message
Nou daar ben ik niet benieuwd naar, dat antwoord weet ik al! Want iemand met fatsoen gaat geen pagina opstarten met laster.Kallista schreef: Ik ben eens benieuwd of ze een greintje fatsoen in haar lijf heeft.
Heb gevraagd mijn hond uit die lijst te verwijderen.
Wat heeft een hond met epilepsie in godsnaam met zo een zelfverzonnen lijstje te maken?
Hope: ze heeft het blijkbaar niet enkel op jou gemunt, maar trekt heel BP door de stront, vooral Lizzy, al de mensen die een lijntje met vlees regelen, en ook diegenen die via een lijntje meebestellen.
Lijkt wel een persoonlijke vete.
Blijkbaar bang van jouMe and my boys! schreef: heeft ze me geblokt zeker oid kan dr niet vinden... misschien maar beter

Dat zou mooi zijnMe and my boys! schreef: dan is ze pleite? geen geldige link![]()

nou dan moet ze me echt niet of juist wel hahahaha ???Doranto schreef: Dat zou mooi zijn
Bij mij werkt hij echter (helaas) gewoon als ik hem aanklik.
Heb een poos geleden (toen ik voor het eerst keek) ook gehad dat ik er opeens niet meer op kon. Nu dus weer wel.Me and my boys! schreef: nou dan moet ze me echt niet of juist wel hahahaha ???8)
![]()