Nou, de politie heeft een week of 5 geleden bij ons aangebeld om een uur of 3 in de nacht om te kijken of alles goed was.
Wij verbijsterd hoezo? Wij waren eerst bang dat er iets met moeders was. Uw lichten branden in het hele huis, alle ramen en deuren staan open,en het is al laat, en de wijk is afgesloten.
Kijken of u hier wel thuishoort.
ja hoor dank u wel, alles is oke, behalve dat de hond erge diarree heeft en we boven, de trap en beneden schoon moeten maken en alles staat te luchten tegenover elkaar.
Dat was heel aardig en vriendelijk.
3 weken later liepen wij met de honden een rondje voor de nacht, en zagen een man, naar het zich liet aanzien diep bewusteloos of al overleden.
Reageerde nergens op, en 112 gebeld, ze waren er in een vloek en een zucht. Zetten vroeg de sirene uit om onze honden niet de stuip op het lijf te jagen.
Net als ons moest de agente even diep ademhalen om de deur open te rukken.
Het was gewoon een dronkelap, die in een alcoholroes lag.
Je ziet dan ook weer dat het gewoon mensen zijn, die het net als ik erg beroerd vinden om iemand zo te zien en dat je je moet wapenen voor het geval je wel een overleden medemens treft.
Net als ik elke bevolkingsgroep heb je rotte appels, dat is nu eenmaal statistieken.
Maar ik blijf erbij ga er maar eens aanstaan.