Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kaio schreef: Fozzy pakte juist de kussens van de bank.
Mee op de grond en mee naar buiten en wat deed ie ermee?
Gewoon ging er altijd met zijn kop op slapen, te lief om kwaad op te worden !
Maar kussen op de bank hindert hun niet, wel meer niet  ::), lekker zacht juist,  maar ze mogen het. Maci is een tijd niet op de bank naast ons gemogen  en dat was snel geleerd toen.
Maar de hond die echt graag op de bank ligt zal ik het nooit afgeleerd krijgen maar ga ik ook niet doen, opa mag sowieso ' alles  ' he :biggrin2:

Wij hadden ook ooit een bank met losse kussens . Madame Pretletter sleepte de kussens ook mee naar buiten , zeker als het weer voorjaar werd . Onze huidige bank heeft geen losse kussens meer  :biggrin2:
MarijeEnBoomer schreef: Gewoon een extra bank kopen bleek hier de oplossing  ::)

Zo dacht de ouwe tang er destijds ook over . Koop jij geen bank ? Nou , dan probeer ik elke bank die buiten staat bij het grofvuil even uit . Sprong dat malle ding op een bank en plofte neer  :biggrin2:
Door Lil
winni schreef: Bij mijn vorige honden (rottweilers) lag ik een bezem op de bank van de ene leuning naar de andere als ik wegging. Zo gedaan.
Hier zo de bezem dan vakkundig ernaast gelegd worden. Meneer apporteert letterlijk alles, inclusief bezems en metalen wandelstokken/krukken en zo.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door