Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jolly
ine schreef: Jol, als jij denkt, dat hij het goed doet op 2x voeren, mag je dat van mij doen hoor!
Al die dingen zijn richtlijnen, geen vaste regels. ;)
nee maar ik vind 4,5 maand nog zo jong, wilde met een half jaartje over gaan op 2 x, maar idd hij gaat voor de rest prima.
Door Ine
Jolly schreef: ;D, joh ik heb nu een stofzuiger (tjees) en een kruimeldief (Pim).
Wacht maar tot Pim groot is, hij heeft een fantastisch voorbeeld aan Chasey! :P ;) ;D ;D ;D
Door Ine
Jolly schreef: nee, dat zie je verkeerd, dan heb ik een CleanTeamPLUS
;D
Ohw, nu gooi je je eigen glazen in en vindt Peter 2 honden wel genoeg! :-X ;) ;D ;D ;D
Door Jolly
ine schreef: Ohw, nu gooi je je eigen glazen in en vindt Peter 2 honden wel genoeg! :-X ;) ;D ;D ;D
deze snap ik niet :-[ blonT
Door Ine
Jolly schreef: deze snap ik niet :-[ blonT
Als jij zo'n goed CleanTeam hebt, zal Peter zeggen, dat je er geen 3de hond bij hoeft, als je dat ooit zou willen! ;)
Het was dus een grapje :-*
Door Jolly
ine schreef: Als jij zo'n goed CleanTeam hebt, zal Peter zeggen, dat je er geen 3de hond bij hoeft, als je dat ooit zou willen! ;)
Het was dus een grapje :-*
owww nou voorlopig blijven we ff lekker met z'n viertjes hoor, ben allang blij dat we nu 2 hondjes hebben ;D
Door margreet
Even iets heel anders,de pups zijn van 4 maart hoor lieverd,dus net 4 maanden toch,jaja ik weet het ik ben een muggenzifter :P
Door Ine
margreet schreef: Even iets heel anders,de pups zijn van 4 maart hoor lieverd,dus net 4 maanden toch,jaja ik weet het ik ben een muggenzifter :P
:-X :-X :-X
Wat een kennis over jezelf! :P ;D ;D ;D
Door margreet
ine schreef: :-X :-X :-X
Wat een kennis over jezelf! :P ;D ;D ;D
Ja daar wijzen diverse mensen mij regelmatig op en dus heb ik het maar geaccepteert ;)
Door Ine
margreet schreef: Ja daar wijzen diverse mensen mij regelmatig op en dus heb ik het maar geaccepteert ;)
Ben je daar net achter? Of al langer!
Sorry, Jol! :-*
Door Ine
Jol, geef Pim een extra knuffel voor hij moet :-*
Peter en jij ook sterkte morgen, laat je het weten, als het goed gebeurd is?
Ik denk aan jullie! :-*
Door Jolly
zal ik doen, die knuffel, hij heeft net zijn voor laatste keer eten gekregen, want Pim moet vanaf 22:00 nuchter zijn :-\.

Aan Peter heb ik niets, die werkt vandaag en morgen van 6:00 t/m 24:00 >:(, heb gelukkig wel zo ver doorgedramt dat hij donderdag en vrijdag vrij is.
Door SHIVA
Jol, leest dit nu pas
wens je veel sterkte morgen en het komt allemaal goed
knuffel voor pim
gr shiva
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door