- ma 21 nov 2016, 21:45
Nou we zijn geweest. Weer veel vocht afgetapt, voor 3 weken metacam, eventueel volgende week nog eens vocht weghalen, en zij denkt dat fysio ook wel wat kan doen.
Ze vond het verder ook wel een apart verhaal dat we nu zo met dit zitten zonder echt gericht advies of een plan, buiten opereren. Ze stelde ook wel een belafspraak voor met een orthopeed hier in de buurt.
Dus ja, wel oke.
Maar sjonge wat een gedoe allemaal. Gijs gelukkig weer best braaf, wel even blaffen in de wachtkamer, ik stond buiten te wachten maar nogal slecht weer. Er zat niemand meer in de wachtkamer dus daar gaan zitten, maar de mensen die aan de beurt waren kwamen natuurlijk ook weer uit de spreekkamer,.
Hij loopt natuurlijk nog niet mank. Tenminste, wanneer is het mank natuurlijk. Ik zie wel wat aan hem en aan zijn gedrag (hij strekt bv nog steed vaak zijn poot helemaal recht als hij ligt, dat doet hij met zijn andere poot niet) maar goed, vanmorgen toch weer ruim een half uur in het bos gelopen en dan loopt hij het laatste stuk, en verder vanmiddag en vanavond, ook gewoon oké. Dus als het zo blijft vind ik het prima. Maar al dat vocht zit me niet lekker en het lijkt me dat we dan aan het wachten zijn tot het weer mis gaat...