Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Even klagen hoor...
Er komt geen water uit de kraan >:(
En nu staan er vanaf half 7 vanochtend allemaal busjes en groot materieel in de straat. En ze zijn kuilen aan het graven in onze mooie berm >:(
Door Kaio
Riek heel veel sterkte :bigarmhug:
Kim_S schreef:Even klagen hoor...
En nu staan er vanaf half 7 vanochtend allemaal busjes en groot materieel in de straat. En ze zijn kuilen aan het graven in onze mooie berm >:(
Ach ja er komt genoeg water uit de lucht, :sofa: ok iets te koud om te douchen. Ok dan niet leuk.
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef:Even klagen hoor...

Aaah, voor het betere vakantiegevoel! ;D
Door - pien -
-Annemarie- schreef:Ach, wat sneu voor de poezels! :(

Zondag tijdens het koken een vetspetter in m'n gezicht gekregen. Flinke brandblaar die open ging en er zit nu een hele lelijke korst op die ook nog regelmatig openspringt. Ik vind dat zo naar hè, kijk maar niet in de spiegel. :D
Wat vervelend :-X Beterschap Annemarie!
Door rosmin
Vandaag veel last van tenniselleboog... >:(
Moet eigenlijk veel vlees portioneren, gaat dus niet lukken vandaag
Door Kaela
Ik heb weer last van mijn schenen >:( . Van alle onverharde en mulle paden van vorige week en omdat ik niet braaf rek... Maar ik had besloten dat het over was dus het is niet eerlijk.
Door Lil
Na vakantie eerste dag gewerkt. Collega ziek dus extra werk en ik ben langzaam nu ik twee vingers niet kan gebruiken met typen, dus hoppa meteen een uur overgewerkt. Moest eigenlijk nog een uur blijven om het af te krijgen, maar was er wel een beetje (veel) klaar mee. Zucht, wanneer is weer vakantie?
Door Hylos
Kaela schreef:Ik heb weer last van mijn schenen >:( . Van alle onverharde en mulle paden van vorige week en omdat ik niet braaf rek... Maar ik had besloten dat het over was dus het is niet eerlijk.

Stom. :(
Helaas zal je er altijd wel ergens last van blijven houden.
Ik kreeg het laatst ook weer bij voetbaltraining (ja zélfs bij het 35+ team :biggrin2: ) en ben meteen gestopt met die oefening. Het is zo balen dan. >:(
Heul rustig aan opbouwen, maar heul rustig aan is soms stom. Gelukkig krijg je goede begeleiding!
Door Kaela
Hylos schreef:Stom. :(
Helaas zal je er altijd wel ergens last van blijven houden.
Ik kreeg het laatst ook weer bij voetbaltraining (ja zélfs bij het 35+ team :biggrin2: ) en ben meteen gestopt met die oefening. Het is zo balen dan. >:(
Heul rustig aan opbouwen, maar heul rustig aan is soms stom. Gelukkig krijg je goede begeleiding!
Ja de fysio heeft weer goed werk gedaan gister. Ik moet voorlopig vooral oppassen met onverhard, dat is nu echt nog te veel. Daarvoor zit ik nog teveel in het herstelproces.

Ennuh, 35+, doe ff lekkerrrrrr haha!
Door sella
Ik ben nu 2 1/2 jaar verder nadat ik mijn enkel banden had gescheurd, en diverse gewrichtjes ontwricht bot is weer prima. Wandelen op onverhard terrein nog steeds reactie peesaanhechting die pijn en zwelling geven. Strand zit er nog steeds niet in. Spieren en pezen zijn zoveel lastiger dan bot qua hersteltijd.
Door MarijeEnBoomer
sella schreef:Ik ben nu 2 1/2 jaar verder nadat ik mijn enkel banden had gescheurd, en diverse gewrichtjes ontwricht bot is weer prima. Wandelen op onverhard terrein nog steeds reactie peesaanhechting die pijn en zwelling geven. Strand zit er nog steeds niet in. Spieren en pezen zijn zoveel lastiger dan bot qua hersteltijd.
Ik zou gewoon een andere fysio zoeken want degene die je nu hebt is kennelijk erg slecht!
Menig doktertje stond versteld van de schade aan mijn enkel en ik hobbelde toch echt wel redelijk snel weer onverhard!
Door sella
Orthopeed zegt moet slijten. Ik heb geen fysio meer.
Door MarijeEnBoomer
sella schreef:Orthopeed zegt moet slijten. Ik heb geen fysio meer.
Spieren = fysio

Trainen, trainen, trainen! Als je wacht tot het slijt kan je nog lang wachten en klagen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door