Er komt geen water uit de kraan

En nu staan er vanaf half 7 vanochtend allemaal busjes en groot materieel in de straat. En ze zijn kuilen aan het graven in onze mooie berm

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Even klagen hoor...Ach ja er komt genoeg water uit de lucht,
Er komt geen water uit de kraan![]()
En nu staan er vanaf half 7 vanochtend allemaal busjes en groot materieel in de straat. En ze zijn kuilen aan het graven in onze mooie berm
Kim_S schreef:Even klagen hoor...
Er komt geen water uit de kraan![]()
-Annemarie- schreef:Ach, wat sneu voor de poezels!Wat vervelend![]()
Zondag tijdens het koken een vetspetter in m'n gezicht gekregen. Flinke brandblaar die open ging en er zit nu een hele lelijke korst op die ook nog regelmatig openspringt. Ik vind dat zo naar hè, kijk maar niet in de spiegel.
Kaela schreef:Ik heb weer last van mijn schenen. Van alle onverharde en mulle paden van vorige week en omdat ik niet braaf rek... Maar ik had besloten dat het over was dus het is niet eerlijk.
Hylos schreef:Stom.Ja de fysio heeft weer goed werk gedaan gister. Ik moet voorlopig vooral oppassen met onverhard, dat is nu echt nog te veel. Daarvoor zit ik nog teveel in het herstelproces.![]()
Helaas zal je er altijd wel ergens last van blijven houden.
Ik kreeg het laatst ook weer bij voetbaltraining (ja zélfs bij het 35+ team) en ben meteen gestopt met die oefening. Het is zo balen dan.
![]()
Heul rustig aan opbouwen, maar heul rustig aan is soms stom. Gelukkig krijg je goede begeleiding!
sella schreef:Ik ben nu 2 1/2 jaar verder nadat ik mijn enkel banden had gescheurd, en diverse gewrichtjes ontwricht bot is weer prima. Wandelen op onverhard terrein nog steeds reactie peesaanhechting die pijn en zwelling geven. Strand zit er nog steeds niet in. Spieren en pezen zijn zoveel lastiger dan bot qua hersteltijd.Ik zou gewoon een andere fysio zoeken want degene die je nu hebt is kennelijk erg slecht!
sella schreef:Orthopeed zegt moet slijten. Ik heb geen fysio meer.Spieren = fysio