Zo, ik heb biscuit veranderd in Biscuit in het onderwerp, speciaal voor Senta
Ik moet zeggen he..... ik had niet gedacht dat ik het allemaal zo bijzonder zou vinden. Het is zo mooi om te zien hoe Biscuit zich in deze afgelopen 9 weken ontwikkeld heeft. Ze was altijd een beetje pup nog. Ze was mijn pup. In de afgelopen 9 weken is zij van pup naar volwassen dame gegaan en jeetje, wat staat dat haar goed
Ja, ze is veranderd. Ze is anders geworden. En ja, ze kijkt nog liever dan ze al deed. Er is iets gebeurd met haar, ja ja, buiten dat ze zwanger is geraakt
Nu hadden Biscuit en ik altijd al een hele intense band. Maar die is nog intenser geworden. Het is ook mooi om te zien hoe fijn ze het vindt dat we bij haar zijn. Ze volgt me waar ik ga en ligt me soms minuten lang aan te kijken. Niet te staren, nee, te kijken. Heel erg lief. Zoals nu, terwijl ik achter mijn PC zit, kan ze me zien. En ze ligt al die tijd al lekker naar me te kijken. En ik steeds naar haar met een

-blik.
D'r buik is inderdaad weer dikker geworden. En d'r melklijsten zijn diep roze. Ik heb net wel even gevoeld of er geen harde plekken in zitten maar dat is gelukkig niet het geval. Ik heb haar overigens niet 1 keer gewogen..... Ik heb dus geen flets idee hoeveel ze is aangekomen..... Ik moet zeggen dat ik mezelf ook wel versteld laat staan, eigenlijk. Tot op heden ben ik gewoon niet gestresst, geen kip zonder kop (komt vast nog wel

), doe ik gewoon mijn ding met de honden en ben ik eigenlijk totaal niet hysterisch-zoals-ik-van-mezelf-gewend-ben. Ik heb haar dus niet 1 keer gewogen. Ik temperatuur niet. Ik heb echt zoiets van "ik zie het wel". Voor mij is dat wonderlijk want ik ben iemand die graag alles 1000% in het snotje wil hebben. Ik raak zelfs niet overstuur als iemand zegt dat Biscuit vast 14 a 16 puppen gaat krijgen

. Ik denk dan serieus "ja, zijn het er 16, zijn het er 16, dealen we daar ook mee".
Dus kortom, het is tot nu toe een hele leerzame periode geweest. Het heeft me veranderd. Voor het eerst in mijn leven neem ik dingen (tot nu toe dan he) zoals ze komen. En het voelt goed.
(roze dekentje is trouwens weggehaald, daar staat ze aan te plukken... ze spuugt de draadjes wel uit maar ik vind dat toch niet zo prettig).
Toch stiekem wat voor jou Sas, een nestje pups?