Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Net mijn vader aan de telefoon,  Sarah hun (onze) hond heeft zich ondergepoept en kan niet meer opstaan.  Hij denkt dat ze haar vandaag in moeten laten slapen ze is vorige maand 16 jaar geworden en het gaat sinds afgelopen week niet zo lekker meer. Mijn vader klonk zo verdrietig en mijn moeder heb ik nog niet gesproken,  maar die zal er stuk van zijn. Sarah is echt haar hondje, de enige persoon waar ze echt gek op is, is mijn moeder. De rest tolereert ze. Ik ben er verdrietig van, het is onze eerste hond, ze kwam bij ons toen ik 15 jaar was. En ik vind het zo verdrietig voor mijn ouders, mijn vader moest huilen toen hij ophing
Door zhiva
Ach wat verdrietig Laura. Krijg er een brok van in mijn keel.
Stieflief opgehaald vandaag en er 'maar' 5 uren over gedaan  :-X Tjemig wat een drukte op de weg.
Ook extreem veel motor agenten gezien vandaag, verderop stond een auto van de belastingdienst in de berm.
Ik denk zo dat een heleboel mensen vandaag zomaar hun vakantiecentjes kwijt waren  ::)
Afijn, wij hebben de rit weer overleefd, zondag mogen we weer  ;)
Morgen lekker met het bootje maar even weg.
Door koekje
eelke schreef: Beide guppen hebben echt heel de dag geslapen. En nu werden ze vervelend en druk, dus heb ik ze mijn grasveld laten verticuteren.  8)
Hihihi, het zijn net kleine kinders.
Zo hadden wij laatst visite van een vriend van meneer en die had zn zoontje van 10 ofzo bijzich. Leuk knulletje, alleen nogal een doerak en ADHD ofzo. Op een gegeven moment kon hij van de saaiheid (ik had Vera aan de tiet en meneer zat met de vriend Rocksmith te spelen) niet meer uit zn ogen kijken, dus gingen ze maar naar de 'tuin'. Half uurtje later heel de tuin opgeruimd en kaal en al het kniehoge onkruid, incluus brandnetels, eruit  :o
Knulletje had het uiteindelijk nog best naar zn zin gehad.

Het is dat ik geen gras heb, maar mocht ik dat wel hebben en eens onderhoud nodig hebben, zal ik aan Gijsje en Joepie denken.
Door eelke
Ja ze hebben best was weg van een kind. Ik zei ook, hoppa, niet binnen klieren maar buiten spelen!

Als stoere 'mama' ( ::)) zijnde ging ik meespelen. Gijs zette zijn tanden in mijn wang (het blijft een beer) en morgen heb ik wat blauwe plekken erbij denk ik. Toen ontplofte de boel en heb ik dekking gezocht.
Laura2004 schreef: Net mijn vader aan de telefoon,  Sarah hun (onze) hond heeft zich ondergepoept en kan niet meer opstaan.  Hij denkt dat ze haar vandaag in moeten laten slapenAfbeelding ze is vorige maand 16 jaar geworden en het gaat sinds afgelopen week niet zo lekker meer. Mijn vader klonk zo verdrietig en mijn moeder heb ik nog niet gesproken,  maar die zal er stuk van zijn. Sarah is echt haar hondje, de enige persoon waar ze echt gek op is, is mijn moeder. De rest tolereert ze. Ik ben er verdrietig van, het is onze eerste hond, ze kwam bij ons toen ik 15 jaar was. En ik vind het zo verdrietig voor mijn ouders, mijn vader moest huilen toen hij ophingAfbeelding
Sterkte Laura  :-*
Door koekje
Ik ben zeer huisvrouwelijk vandaag bezig geweest. Ik heb 4 wassen gedraaid; 3 opgehangen en de laatste gaat straks deels in de droger en de rest op het rekje. En ik heb 2 wassen afgehaald en gevouwen. En de was van meneer uit de droger gehaald en voor hem klaargezet in de wasmand.
En ik heb de keuken opgeruimd en vaatwasser aan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door