Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Wat ik begrepen heb is dat als kinderen vaak buikpijn hebben het gecombineerd is met hoofdpijn en dat dat een vorm van migraine is. Vilja had altijd hoofdpijn in combi met buikpijn. De hoofdpijn beschreef ze toen ze klein was als een katje wat in haar hoofd aan het krabben was. Toen was ze een jaar of 4. De neuroloog vertelde me dat dat een typische beschrijving is wat een kind kan geven mbt een migraine aanval. In haar puberteit zijn de aanvallen zeer toegenomen. De laatste tijd gaat het iets beter. Maar ze heeft veel van school verzuimd helaas :(  Daarom mijn advies om zo vroeg mogelijk naar neuroloog te gaan en ik raad ook aan een dagboek bij te gaan houden.
Kim_S schreef: Niks ernstigs gelukkig. Waarschijnlijk wel migraine, arm kind! Wist niet dat je dat al zo jong kon krijgen  :-\
Nu op jacht naar een goeie pijnstiller, alle apotheken in de wijde omtrek zitten dicht, er is nog 1 drogist open die het hopelijk ook verkoopt. Pfffff ik kan zelf ook wel een pijnstiller gebruiken, mijn hoofd is er ook helemaal klaar mee  :(
Oh bah, dat arme meisje. Geef haar een zachte knuffel.
En er is een grote doos voor haar en haar zusje vandaag met Hilje meegegaan. :biggrin2:
Ze heeft 2 tabletjes kinderparacetamol (bij gebrek aan beter) op en fleurde helemaal op. Nu slaapt ze gelukkig, ik hoop dat het snel over is. Vind het vreselijk als ze zo veel pijn heeft  :'(

Ze heeft nog nooit eerder hoofdpijn gehad, maar als dit vaker gebeurt gaan we zeker aan de bel trekken.
Ik heb zelf ook zo af en toe migraine, dus ik weet helaas hoe het voelt  :-X

@Maxi: knuffel krijgt ze morgenvroeg meteen, en ze zal heel blij worden van de grote doos!  :) :-*
Vroeg wakker en lekker even de tijd genomen om met Oscar te fietsen. Hij vond het fijn de pootjes even te strekken. We fietsen nu steeds een beetje dezelfde route en op 1 lang stuk mag hij soms hard, maar alleen als het met enige beheersing en contact kan, anders hou ik hem niet. Vandaag wilde hij wel galoperen, maar heel rustig. In draf loopt hij 12-13 km per uur, nu gingen we 16 km per uur. Hij genoot er wel heel erg van, keek reuze content. En ik vind het mooi dat hij niet per see alleen maar racen wil en dat ie zo ook geniet!

Nu auto volladen en naar het zuiden. Dan ga ik eerst bij mijn ouders lunchen en dan 4 kids op de foto zetten. Ben reuze benieuwd of mijn nichtje net zo enthousiast is als de vorige keer. Dan wordt het een latertje  ;D
Hier ook lekker een relaxt dagje. Lekker gewandeld door de bergen met de hondjes vanochtend. Daarna op de mountainbike naar het dorp voor wat boodschappen en ook even op een terras een biertje gedronken en een broodje gegeten. En daarna met de hondjes getraind,  Ziggy vandaag voor het eerst gedremeld terwijl ze relaxt op haar rug ligt (geïnspireerd door Kikopup), beide achterpootjes gedaan, ik vind Ziggy zo knap :smitten:

Het dremelen was hiervoor niet leuk,  zij zat, ik over haar heen gebogen en ze probeerde heel de tijd har poten weg te trekken,  waardoor ik mij bezeerde met de dremel en zij ook een keertje. En nu gaat het zo relaxt :) Echt leuk!
Oh ja! We gaan vandaag voor het eerst met Tequila naar een hondenschool vanmiddag,  heb er eentje op 40 km afstand gevonden die zonder fysieke correcties traint en waarvan de werkwijze mij erg aanspreekt, dus ik ben erg benieuwd. Wel spannend.
Klinkt goed Laura!

Net met Kain naar de da geweest. Hij heeft water dunne diarree. Met flink bloed erbij. Heeft tabletjes gekregen en korrels. Gaat weer helemaal goed komen :)

Kain liet zich keurig temperaturen bij de da. Zonder muilkorf en hij heeft niemand proberen op te eten :)
Door Martine-Tom
Vanmorgen vroeg op, stad in gegaan, ontbeten, gestreken en weer met Tom gaan lopen...het plan was om huishoudelijk te gaan doen...en dat is bij plannen gebleven  ;D
Het was zo lekker buiten dat ik met de dieren de tuin in getrokken ben waar ik nog even gedacht heb om dan maar wat onkruid te verwijderen...ook dat is bij plannen gebleven  :biggrin2:
Heerlijk in het zonnetje gehangen, bietje verbrand en zo lekker gaan koken, life is good :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door