Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Pauline schreef:Het gaat niet goed met mijn vader..... :'(

En ik moet toch aan mijn sliding hernia geopereerd worden. Klachten gaan maar niet over. :-X
Knuf!!! :-*
Door jasmijn
Haku en ik zijn ons net de blubbers geschrokken :o

We waren aan het wandelen en er kwam een jongen man onze kan op gelopen, haku liep voor me uit aan de anderen kan van de stoep dan die meneer hem te ontwijken, negeren en aan een struikje snuffelen zo als hij altijd doet als er vreemde langs komen.

Duikt die idioot opeens zomaar op haku om hem te aaien :o

Haku schrok zich helemaal de blubbers en hapte en gromde naar die meneer, hij liet duidelijk merken dat hij er niet van gediend was.

Die meneer schrok daar weer van en mijn reactie was niet wat die man verwacht had want ik strafte haku niet en zei dat wat hij deed niet slim was en dat hij moest voorstellen hoe hij zelf het zou vinden als zomaar uit het niks een reus zich op hem storte.
Maar goed de jonge man was boos en ik had een agressieve hond, mijn reactie daarop was dat als mijn hond echt agressie was geweest hij wel echt gebeten was geweest.

Die idioot heeft nog geluk gehad dat hij dit bij haku flikte, ik denk dat hij bij elke van mijn vorige honden echt wel gebeten was.
Bij heel veel anderen honden ook wel.

Was echt totaal onverwachts hij had niet geprobeerd aandacht te krijgen of zo, hij liep heel snel aan zijn kant van de stoep en opeens dook hij super snel op haku af.

Ik hoop voor hem dat dit niet nog eens flikt bij een groter hond, zou hem een lelijke beet kunnen oplever!
Door dinky89

En ik moet toch aan mijn sliding hernia geopereerd worden. Klachten gaan maar niet over. :-X

:bigarmhug: :bigarmhug:
Door Eef+Stippels

He bah :( :bigarmhug:
Door Kim_S
Om 6 uur opgestaan, om half 7 in de auto zodat ik uiterlijk om half 10 op kantoor ben voor een belangrijke vergadering.
Navigatie geeft de hele weg aan dat ik er om 9 uur ben, rij ik net een file in met 1 uur vertraging... En dat hoor ik dan pas op de radio als ik geen kant meer op kan >:(
Door - pien -

:( :'( :bigarmhug:
Door koekje

He poep zeg :(
Door Kim_S
Angelique schreef:Knuf voor Plien :-*

Ruk Kim >:(
Ben er nog niet...
Nu wel uit de file. Pfffff...
Door Angelique
Kim_S schreef:Ben er nog niet...
Nu wel uit de file. Pfffff...

Ow erg, tegen die tijd dat je er bent is het al einde vergadering :-\
Door -Annemarie-

Hè bah! Geen leuke berichten. :( :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door