Moderator: Charlie Angel
Lamslever € 1,70 Ik meen per 5KG verpaktBij voldoende belangstelling komt er wel een lijntje op gang daar twijfel ik niet aan.
Wilde eendkarkassen € 1,50 per +- 10KG
Fazantkarkas+orgaan € 1,50 per +- 10KG
kippen/kuikennekken € 1,00 per +- 10KG
KabeljauwKOP € 1,10 per KG € 0,90 Per +- 10KG (zelf in grote zakken gedaan)
Geef even aan of je groot of kleine koppen wilt
KabeljauwLichaam € 1,00 Per KG € 0,80 Per +- 10KG (zelf in grote zakken gedaan)
ZalmKop € 1,10 Per KG
Zalmlichaam € 1,10 Per KG
Scholkop € 1,10 Per KG
Scholkop+lichaam € 1,00 per KG Per +- 10KG
De vis komt uit noorwegen.
Alles is ingevroren in mijn vriescel.
Ramses1 schreef: Ok interesse is er dus!ok, dus het zit niet per 5 kilo verpakt ofzo?
Nu nog een mooie hoeveelheid bij elkaar sprokkelen.
Siebren wil 120 kilo aan hart en tong verzorgen, daar gaat hij dan extra voor rijden dus die moeten we halen met zijn allen.
De rest kan er extra worden bijbesteld uit zijn eigen voorraad.
@ Nienk, Natuurlijk kan dat, we moeten een flinke hoeveelheid afnemen en alle beetjes helpen daarbij.
Graag bij Siebren zelf bestellen (hij is even weg voor zijn werk dus mogelijk reageert hij wat later) en zet het dan ook even duidelijk hier neer dan houden we een beter overzicht.
Er is nog geen definitief lijntje maar die komt er vast wel als we de nodige 120 kilo hebben gehaald.
nienk schreef: ok, dus het zit niet per 5 kilo verpakt ofzo?Als het mooi mager vlees is (ik hoef geen paard-orgaan, alleen spiervlees) en het zijn toch grotere verpakkingen wil ik evt wel met je delen, kan ook tijdelijk eea hier opgeslagen worden want meer vriesruimte hier nu.
Limpy schreef: Als het mooi mager vlees is (ik hoef geen paard-orgaan, alleen spiervlees) en het zijn toch grotere verpakkingen wil ik evt wel met je delen, kan ook tijdelijk eea hier opgeslagen worden want meer vriesruimte hier nu.meer vriesruimte!? GRRRRR. *jaloerssmiley* ik geloof inderdaad dat ik ook wel een kilootje spiervlees kan gebruiken... maar laten we even de verpakkingseenheden afwachten.