Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
pienke schreef: O, dat klinkt best goed  :D Van die €5 weet ik inderdaad...soms zitten er echt leuke uitstapjes e.d. bij.
Dan ga ik es kijken of er een weekendje weg voor weinig bij zit...of iets anders leuks  :)
Doen!  :)
Ik maak er best veel gebruik van en heb nog nooit een negatieve ervaring gehad, ja 1 keer dat de accomodatie (sauna) zelf tegenviel maar daar kan deze site niks aan doen hihi.

ticketveiling is ook leuk  :)
Door Kaela
Twee drukke dagen gewerkt, weer heel veel wonderlijke acties van mijn collega's doorstaan en twee keer de wekker veel vroeger dan ik wilde. Morgen lekker uitslapen, dan mag ik nog een avonddienst doen voor het pinksterweekend.

Jammer genoeg geen training vanavond vanwege de kennelhoest. Misschien ga ik zo het hondje thuis even vermaken. Misschien ga ik ook wel gewoon heel erg lui op de bank  ;D
Door Mowgli
Martine-Tom schreef: Aanvraag voor operatie is door de zorgverzekeraar goed gekeurd, mag volgende week al naar de pre-op en word in juli geopereerd  :o
Spannend Martine!

Ik vier vandaag dat ik precies een jaar geleden tante ben geworden.
Ik zie ons precies een jaar geleden nog zo aan de keukentafel bij mijn ouders zitten 's morgens om een uur of 11. Mijn moeder en ik helemaal emo met vreugdetranen in onze ogen, mijn vader met de telefoon en de telefoonklapper voor zich, met trillende handen en trillende stem de hele familie afbellen en mijn Schatzi wild foto's makend met zijn gsm...
Wat gaat die tijd snel zeg!
Door Kim_S
Martine-Tom schreef: Aanvraag voor operatie is door de zorgverzekeraar goed gekeurd, mag volgende week al naar de pre-op en word in juli geopereerd  :o
Waaaaat is het gewoon gelukt???  :o
Jeeeeeeej  :D
Door Martine-Tom
Mieke L. schreef: wat fijn dat het is goedgekeurd!!
Jaaaa de chirurg verwacht tussen de 700 en 1200 gram weg te gaan halen dus het is wel een soort van nodig zeg maar  :P
Door Mieke L.
Martine-Tom schreef: Jaaaa de chirurg verwacht tussen de 700 en 1200 gram weg te gaan halen dus het is wel een soort van nodig zeg maar  :P
Mijn zus heeft deze operatie heel wat jaartjes geleden ondergaan, en jaren later haar dochter ook en beiden hebben daar nooit spijt van gehad. Te zware borsten zijn echt geen pretje!
Door Martine-Tom
Mieke L. schreef: Mijn zus heeft deze operatie heel wat jaartjes geleden ondergaan, en jaren later haar dochter ook en beiden hebben daar nooit spijt van gehad. Te zware borsten zijn echt geen pretje!
Ik ben sowieso chronisch pijn patient en wel benieuwd welke pijnen er straks echt weg zijn, ik hoop nek, schouders...mss wel wat rug. Zou zo fijn zijn!
Door Mieke L.
Martine-Tom schreef: Ik ben sowieso chronisch pijn patient en wel benieuwd welke pijnen er straks echt weg zijn, ik hoop nek, schouders...mss wel wat rug. Zou zo fijn zijn!
Ja ik weet dat mijn zus daar ook enorm last van had, haar heeft het toen echt geholpen hoop dat jij er ook baat bij hebt!
Door Kaela
Lekker een rondje met Oscar gefietst, door de drukte van de naar school komende jeugd heen. Hij deed het super en hij vond het heerlijk. Dan gaat ie in standje "buffelen" en dan vind ik hem zo mooi en stoer!
Bij thuiskomst het ergste water uit de groentenbakken gegoten. Ze stonden helemaal blank en dat vinden de plantjes vast niet leuk  :-\. Hopelijk dat het wat snel wil drogen de komende dagen, anders gaat het vast allemaal dood.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door