Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Burretje
Burretje schreef: Ik heb nog geen datum gepland. Gaat mij puur om dingen die ik op andere plekken niet zo makkelijk aan kan komen. Komt niet op een paar weken eerder of later. Dus ik wil daar wel flexibel mee om gaan als dat het met elkaar mogelijk maakt om het minimale bestelbedrag te halen.
Door **Jillaroo**
Mochten we niet genoeg hebben dan rij ik wel naar Leende toe in een weekend, bijv 22 of  29 sept. dat vind ik echt geen problem, kan ik lekker met de honden wandelen in het leenderbos.
Door Hetty_
Burretje schreef: Is er interesse om een groepsbestelling te doen bij Lupa? Ik heb zelf wel interesse in een aantal producten, maar kom bij lange na niet aan het minimale bestelbedrag van 125 euro. Ik kom zelf tot ca 25 euro. Anderen nog belangstelling?
Ik zou graag 4 zalmlijven willen mee bestellen.
Door EliScooby
Ik zoek nog een stopplaats voor 5 oktober. Hebben jullie een vaste stopplaats daar in de buurt? Liefst op de route Breda-Utrecht-Arnhem, omdat ik ook nog naar Arnhem ga en Apeldoorn.
Door Miranda 1
Je kan denk ik het beste stoppen bij afslag houten aan de a 27. Daar is ook een carpoolplaats. Vlak na houten ga je de a12 op. Je kan ookop de a12 stoppen bij een benzinepomp dacht de total voor afslag Bunnik.

We hebben geen vaste plek. Sommige kennen wel afslag houten, maar vaak komen ze het bij mij thuis ophalen.
Door lachnat
Die benzine pomp op de A12 is een Texaco  :biggrin2:

Maar misschien is de carpool bij afslag Houten wel handiger, vanaf daar kan iedereen gelijk zijn weg vervolgen terwijl als je bij de Texaco afspreek de mensen uit Utrecht bij Bunnik eraf moeten en er weer op.
Voor mij maakt beide niet uit.
Door EliScooby
Miranda 1 schreef: Je kan denk ik het beste stoppen bij afslag houten aan de a 27. Daar is ook een carpoolplaats. Vlak na houten ga je de a12 op. Je kan ookop de a12 stoppen bij een benzinepomp dacht de total voor afslag Bunnik.

We hebben geen vaste plek. Sommige kennen wel afslag houten, maar vaak komen ze het bij mij thuis ophalen.
Carpoolplaats Houten lijkt me dan wel wat. Kan je idd mooi afslaan de A12 op en goed bereikbaar van alle hoeken denk ik.
Door joel
Burretje schreef: Als ik even snel tel, zitten we daarmee tussen de 75 en 80 euro denk ik. Nog meer mensen die iets zouden willen?
M ffoest goed nakijken wat Qadir nou echt lekker vond van Lupa, maar wil ook wel meebestellen, rond de 25 euro, zal dat dan zijn :biggrin2:
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door