Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
Hope schreef:Nee, dat gaat nu niet anders geloof ik. Met manlief niet in ieder geval.
Geef je lijf de tijd, hoe erg het nu ook is. Misschien is er iets anders leuks wat je kan doen zonder een te grote belasting?

Volgens mij heeft mijn baby me een gekneusde rib bezorgd. :-\

Oh dat ken ik.
Laurens duwde de laatste 3 maand vrijwel aan 1 stuk door tegen mn ribben. Bij Vincent had ik er ook weer last van hoewel die er niet tegen duwde. Dus wss toch iets een beetje beschadigd... :-\
Door Hope
pearlsofpassion schreef:Oh dat ken ik.
Laurens duwde de laatste 3 maand vrijwel aan 1 stuk door tegen mn ribben. Bij Vincent had ik er ook weer last van hoewel die er niet tegen duwde. Dus wss toch iets een beetje beschadigd... :-\
Kon je daar nog iets aan doen om het te verzachten?
Ik word hier toch niet echt heel blij van moet ik zeggen.
Door pearlsofpassion
Niet dat ik weet.
Een dik kussen onder mijn onderrug zodat ik met een holle rug zat en dan een hand net onder mn ribben naar beneden duwen hielp soms. Maar ik denk dat dat heel persoonlijk is wat helpt.
Door eelke
Afgelopen dinsdag (eindelijk) de factuur binnenkregen voor het laten inslapen van Gijs. Vandaag meteen een eerste herinnering terwijl de betalingstermijn nog lang niet verstreken is. >:( nu is het al een stomme factuur, maar om hem dan ook nog twee keer te krijgen...
Gebeld en het is een foutje van het nieuwe systeem. Tsja. Pijnlijk.

Oh en wbt de lidl, vannacht een track en trace link gekregen die nog 'leeg' is. Ik denk dat morgen of zaterdag bezorging, we zullen het zien.
Door Hope
eelke schreef:Afgelopen dinsdag (eindelijk) de factuur binnenkregen voor het laten inslapen van Gijs. Vandaag meteen een eerste herinnering terwijl de betalingstermijn nog lang niet verstreken is. >:( nu is het al een stomme factuur, maar om hem dan ook nog twee keer te krijgen...

Oh en wbt de lidl, vannacht een track en trace link gekregen die nog 'leeg' is. Ik denk dat morgen of zaterdag bezorging, we zullen het zien.
Ooh, ik vind dat de meest afschuwelijke factuur om te krijgen. Echt. Hij is stom en komt altijd op een slecht moment. En ik weet wel dat hij verstuurd moet worden, maar toch.

Ik kreeg de laatste keer, toen ik ons konijn liet inslapen, een handgeschreven kaart van de dierenarts om sterkte te wensen met het verlies bij de factuur. Dat deed me wel goed. Het kwam toch over alsof ze er echt aandacht aan hadden besteed.
Door eelke
Hope schreef:Ooh, ik vind dat de meest afschuwelijke factuur om te krijgen. Echt. Hij is stom en komt altijd op een slecht moment. En ik weet wel dat hij verstuurd moet worden, maar toch.

Ik kreeg de laatste keer, toen ik ons konijn liet inslapen, een handgeschreven kaart van de dierenarts om sterkte te wensen met het verlies bij de factuur. Dat deed me wel goed. Het kwam toch over alsof ze er echt aandacht aan hadden besteed.

Ja dat is ook nog een ding. Die heb ik niet gehad. Terwijl ik weet dat ze die versturen, want de laatste keer dat ik er met Gijs was, waren ze die kaarten aan het schrijven... :-\ dat vond ik dinsdag al zo rot, alleen zo een kaal a4tje krijgen met hoppa, betalen! En nu dus vandaag nog een keer als eerste herinnering met de bijbehorende sancties als je die niet op tijd betaald. Sjonge.
Door Hope
eelke schreef:Ja dat is ook nog een ding. Die heb ik niet gehad. Terwijl ik weet dat ze die versturen, want de laatste keer dat ik er met Gijs was, waren ze die kaarten aan het schrijven... :-\ dat vond ik dinsdag al zo rot, alleen zo een kaal a4tje krijgen met hoppa, betalen! En nu dus vandaag nog een keer als eerste herinnering met de bijbehorende sancties als je die niet op tijd betaald. Sjonge.
Ik zou daar, als alles een beetje gezakt is, gewoon wat van zeggen. Want natuurlijk moet een da-praktijk ook leven en versturen ze dus rekeningen, ze kunnen best een beetje rekening houden met jou.
Een dierenarts weet zelf ook wel dat zo'n rekening gewoon echt niet leuk is om te krijgen. Ik vind het niet erg netjes eigenlijk.
Door eelke
Hope schreef:Ik zou daar, als alles een beetje gezakt is, gewoon wat van zeggen. Want natuurlijk moet een da-praktijk ook leven en versturen ze dus rekeningen, ze kunnen best een beetje rekening houden met jou.
Een dierenarts weet zelf ook wel dat zo'n rekening gewoon echt niet leuk is om te krijgen. Ik vind het niet erg netjes eigenlijk.
Nou ik ga niet nogmaals bellen en zeggen dat ik het niet leuk vind dat ik geen kaartje heb gekregen hoor. Ik heb al gebeld om te zeggen dat het heel vervelend is om zo een tweede factuur te krijgen, waarop twee keer excuus kwam, dus dan is het daar ook wel mee klaar. Ik moest er alleen hier nog even over mopperen. :-[
Door Hope
eelke schreef:Nou ik ga niet nogmaals bellen en zeggen dat ik het niet leuk vind dat ik geen kaartje heb gekregen hoor. Ik heb al gebeld om te zeggen dat het heel vervelend is om zo een tweede factuur te krijgen, waarop twee keer excuus kwam, dus dan is het daar ook wel mee klaar. Ik moest er alleen hier nog even over mopperen. :-[
Ooh, nee, dat zou ik dan ook niet doen. Maar hier mopperen mag altijd.

:bigarmhug:
Door Eef+Stippels
eelke schreef:Nou ik ga niet nogmaals bellen en zeggen dat ik het niet leuk vind dat ik geen kaartje heb gekregen hoor. Ik heb al gebeld om te zeggen dat het heel vervelend is om zo een tweede factuur te krijgen, waarop twee keer excuus kwam, dus dan is het daar ook wel mee klaar. Ik moest er alleen hier nog even over mopperen. :-[
:bigarmhug: :bigarmhug:

Heel onnadenkend van de praktijk..

Onze da stuurt na overlijden een handgeschreven kaart en de factuur komt veeel later dan een keer.

Ik heb na de crematie van wandor een herinnering en aanmaning (!) gekregen van het crematorium; terwijl ik daar ter plekke direct na de crematie had betaald ::)
Door Els&Flow
Flowtje aan de spuit diaree.. Niet leuk. :-\ De kindigest zit er nu in, hopelijk knapt ze snel op. Ze is niet vaak ziek, maar voelt zich nu echt niet happy.
Door Siberienne
Els&Flow schreef:Flowtje aan de spuit diaree.. Niet leuk. :-\ De kindigest zit er nu in, hopelijk knapt ze snel op. Ze is niet vaak ziek, maar voelt zich nu echt niet happy.

Dat had Shadow vorige week (en daarna ook Spot). Shadow was er ook echt hangerig van. Bij hen was het na 2 dagen over. Beterschap voor je dametje!
Door Siberienne
eelke schreef:Afgelopen dinsdag (eindelijk) de factuur binnenkregen voor het laten inslapen van Gijs. Vandaag meteen een eerste herinnering terwijl de betalingstermijn nog lang niet verstreken is. >:( nu is het al een stomme factuur, maar om hem dan ook nog twee keer te krijgen...

Janouk is geopereerd, bleek ongeneeslijk ziek en is niet meer wakker geworden uit de operatie. De rekening van het inslapen, crematorium enzo kregen we wel. En het condoleance kaartje.
Maar van de OK niet. Wij al "goh, wat netjes' had niet gehoeven, werk is toch gedaan maar sturen ze nou geen rekening omdat ze niks meer konden doen?" Kregen we ineens een aanmaning. Tja. Was ook wel even slikken...

Sterkte ermee!
Door Els&Flow
Ze heeft vannacht nog goed overgegeven maar was vanmorgen al een stuk opgeknapt. Ze ligt nu lekker in de bench te slapen, toch een favo plekje als ze niet lekker is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door