Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Zoiets moet je ook altijd na het eten doen, zeker met kleine kinderen in huis koek ;-)

Vandaag weer eerste dag werken na de vakantie. Viel toch wel weer even tegen, vooral omdat er meer werk lag dan ingecalculeerd.....
Door Kaela
Naar het weggetje geweest met Oscar. In de auto. En hij doet het al zo veel beter! We hebben een heel ritueel om hem er in te krijgen en mensen kijken ons aan alsof we gek zijn. Maar het werkt, hij ging er op de heenweg in, ging gelijk zitten en liet de klep dichtdoen! Wooohoooo!

Nu klaar voor een rondje winkels, verplichtingen en hopelijk een mooi huisje bewonderen!
Door Mowgli
Kaela schreef: Naar het weggetje geweest met Oscar. In de auto. En hij doet het al zo veel beter! We hebben een heel ritueel om hem er in te krijgen en mensen kijken ons aan alsof we gek zijn. Maar het werkt, hij ging er op de heenweg in, ging gelijk zitten en liet de klep dichtdoen! Wooohoooo!
Wat fijn zeg! Dat gaat de goede kant op met die lekkere rakker van jullie  :-*  Laat die mensen maar lekker kijken, hebben ze achteraf iets te vertellen  :biggrin2:
Door Kaela
Mowgli schreef: Wat fijn zeg! Dat gaat de goede kant op met die lekkere rakker van jullie  :-*  Laat die mensen maar lekker kijken, hebben ze achteraf iets te vertellen  :biggrin2:
Hahaha ja dat hebben ze dan wel  :biggrin2:

Druk dagje gehad, maar ook leuk en veel nuttige dingen gedaan. En zojuist er achter gekomen dat de lezing die ik morgen meende te hebben, volgende week pas is. Blij dat ik daar op tijd achter ben gekomen!
Door Hylos
Kaela schreef: Hahaha ja dat hebben ze dan wel  :biggrin2:

Druk dagje gehad, maar ook leuk en veel nuttige dingen gedaan. En zojuist er achter gekomen dat de lezing die ik morgen meende te hebben, volgende week pas is. Blij dat ik daar op tijd achter ben gekomen!
Oh dat is wel fijn, scheelt een lange rit morgen!
Door eelke
Gisteren pas na 12en thuis, en vanmorgen zou om 7 uur dego op de stoep staan. Meneer moest om kwart voor 7 weg dus ik moest er dan toch echt uit. Stond ik om half 7 in de badkamer, belden ze al aan! Kon meneer het mooi nog aannemen en ik weer rechtsomkeert naar bed.  8)

Moet nu alles alleen nog naar zolder en de vriezers in sjouwen. Dat dan weer wel.
Door Martine-Tom
Nynke schreef: Ik heb vandaag Tom van Martine te logeren. Helemaal gezellig  :) :) :)
geloof dat hij zich prima vermaakt heeft, hij ligt nu nog in dromenland ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door