Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: Ik had de keukenvloer helemaal gestofzuigd en gestoomreinigd voor het eten. Gruwelijk spijt van.Hou je dan ook een beetje rustig lieve Koek.
Kaela schreef: Naar het weggetje geweest met Oscar. In de auto. En hij doet het al zo veel beter! We hebben een heel ritueel om hem er in te krijgen en mensen kijken ons aan alsof we gek zijn. Maar het werkt, hij ging er op de heenweg in, ging gelijk zitten en liet de klep dichtdoen! Wooohoooo!Wat fijn zeg! Dat gaat de goede kant op met die lekkere rakker van jullie
Nynke schreef: Ik heb vandaag Tom van Martine te logeren. Helemaal gezelligLeuk! Geef hem een knuf van me.![]()
![]()
![]()
Mowgli schreef: Wat fijn zeg! Dat gaat de goede kant op met die lekkere rakker van jullieHahaha ja dat hebben ze dan welLaat die mensen maar lekker kijken, hebben ze achteraf iets te vertellen
![]()
Kaela schreef: Hahaha ja dat hebben ze dan welOh dat is wel fijn, scheelt een lange rit morgen!
Druk dagje gehad, maar ook leuk en veel nuttige dingen gedaan. En zojuist er achter gekomen dat de lezing die ik morgen meende te hebben, volgende week pas is. Blij dat ik daar op tijd achter ben gekomen!
Hylos schreef: Oh dat is wel fijn, scheelt een lange rit morgen!Ja en al helemaal fijn dat het een lange rit voor niets scheelde
Nynke schreef: Ik heb vandaag Tom van Martine te logeren. Helemaal gezelliggeloof dat hij zich prima vermaakt heeft, hij ligt nu nog in dromenland![]()
![]()
![]()