Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Ik zou z'n mancave acuut inpikken.
- Eigen koelkast met dingen die alleen jij lust.
- Televisie waar alleen TLC en 24kitchen en food network op te ontvangen zijn.
- Vrouwelijk inrichten (roze, bloemetjes, mooie blote mannen aan de muur)
- 3x per week vriendinnenavond houden, met genoeg gekakel, chocola en drank.
Door dinky89
Fioon schreef:Maak je toch voor jezelf een she-shed :D met giga tv?

De gigantische tv staat in de woonkamer ::) en daar zit hij dus op een stoel voor want de bank staat te ver weg ::)
koekje schreef:Ik zou z'n mancave acuut inpikken.
- Eigen koelkast met dingen die alleen jij lust.
- Televisie waar alleen TLC en 24kitchen en food network op te ontvangen zijn.
- Vrouwelijk inrichten (roze, bloemetjes, mooie blote mannen aan de muur)
- 3x per week vriendinnenavond houden, met genoeg gekakel, chocola en drank.
;D ;D ;D
Maak wel fijne zithoek in mijn kamertje, die heeft al bloemetjesbehang :D Is bedoeld als mijn bibliotheek/studeerkamer/werkkamer ;)
Wellicht van de mancave een moestuinkamer maken aangezien die aan de tuin grenst :cool:

Tnx voor de smile :-)
Door Siberienne
Waarom komen er ineens steeds katten in one voortuin poepen net op de plek waar S2 er makkelijk bij kunnen? Stelletje stinkbekken heb ik nu. Ik vind het zoooooo vies. Maar weet niet zo goed wat ik ertegen kan doen?

Hek is geen optie, ultrageluid ook niet want dat horen de heren ook...
Door Hope
Siberienne schreef:Waarom komen er ineens steeds katten in one voortuin poepen net op de plek waar S2 er makkelijk bij kunnen? Stelletje stinkbekken heb ik nu. Ik vind het zoooooo vies. Maar weet niet zo goed wat ik ertegen kan doen?

Hek is geen optie, ultrageluid ook niet want dat horen de heren ook...
Irritant is dat hé! Ik heb twee katten keurig zindelijk, ook buiten dus, en nu komt er een wildvreemde kat in onze tuin schijten. Een brokkenkat. En mijn hond is allergisch voor graan.
>:(
Door Eef+Stippels
dinky89 schreef:De gigantische tv staat in de woonkamer ::) en daar zit hij dus op een stoel voor want de bank staat te ver weg ::)
Verplaats de giga tv naar jouw she-cave, op een moment dat hij er niet is :biggrin2:

Ik moet al een week mijn auto missen, waardoor ik niet met de honden naar het bos kan >:(
En dan krijg ik straks ook nog een fijne rekening van de garage..
En hier lopen ook katten van de buren in de tuin. Ze poepen hier niet, maar de honden slaan elke keer aan wanneer ze ze zien >:(
Door dinky89
Volgens schoonma helpt koffieprut om te voorkomen dat katten in de tuin schijten.
Hier inderdaad ook diverse drollen op ons grasveldje in de omheinde achtertuin terwijl onze poes alleen maar binnen is :-X
Vorige bewoners hebben voortuin al volledig bestraat vanwege de katten stront.
Door jasmijn
Er zit een mug in mijn huis :o , in januari :o

Kleren beest heeft me nu al 4 keer gestoken waarvan 1 keer op mijn rug waar ik net niet bij kom en die onder mijn bh bandje zit >:(

Ga morgen een klamboe ophangen en horren voor de ramen maken, ben het helen maal zat met die pokken beesten >:( >:(
Door Kim_S
Note to self:
Een hoogpolig kleed met halve Atz daarop stofzuigen terwijl je griep hebt is niet bevorderlijk voor je lijf... :-X
Door jasmijn
pearlsofpassion schreef:Heb je ze al gezien of gehoord?
Want er nog andere dieren die kunnen steken.
Ik heb het kreng gezien en geprobeerd te vermoorden, helaas mislukt maar het was 100% zeker een mug :-X
Door pearlsofpassion
jasmijn schreef:Ik heb het kreng gezien en geprobeerd te vermoorden, helaas mislukt maar het was 100% zeker een mug :-X

Brrr, daar zou ik ook op vloeken. er zijn toch een paar maand per jaar die mugvrij horen te zijn.
Door Martine-Tom
jasmijn schreef:Ik heb het kreng gezien en geprobeerd te vermoorden, helaas mislukt maar het was 100% zeker een mug :-X
IK ben vlak na kerst nog gestoken, ook 100% zeker een mug, het kreng zat nl in de douche smorgens...nadruk op ZAT :cool:
Door Hope
Ik ben toch weer zo allemachtig beroerd :-\ :'(
Continu misselijk en zo vaak gespuugd dat ik de tel ben kwijtgeraakt. Medicijnen doen nul komma nada.
Door eelke
De meneer ging een salade maken, in het recept stond olie toevoegen, maar die is op, had ie vloeibare boter gebruikt :yucky:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door