Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: ↑zo 27 feb 2022, 10:19 Oh, wat klinkt dat geweldig, Sam! Ik ben ongelooflijk blij voor je.Lekker gezellig
En nu maar hopen dat de zorgen van A over de familie wat af kunnen nemen.
Bij mij? Ach.. het was gezellig. Maar we zijn te verschillend. En ze wil alleen maar praten over zichzelf.
hannabelgje schreef: ↑wo 02 mar 2022, 17:28 Slaapkamer opgeruimd en gepoetst vandaag. Meneer komt vrijdag hier slapen. Stress!!! Nog 2 dgn voor de rest pfffAdem in, adem uit.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
hannabelgje schreef: ↑wo 02 mar 2022, 18:40 Ik doe dat echt zelf. Hij zegt 100x per dag dat het hem om mij gaat en dat hij me neemt zoals ik ben. Dat hij niet gillend wegloopt. Ik schaam me voor de toestand van mijn huis en vind dat heel moeilijk. Er komen hier nooit mensen.Dat is dan ook wennen want dan ga je het ineens door andermans ogen bekijken en dat voelt toch heel anders. Ik had dat gek genoeg heel lang bij ons vorige huis omdat we daar maar kort zouden wonen, dat ik steeds dacht ‘want vindt iemand anders hier nou van’. En toen gingen we het verkopen na 13 jaar en dacht ik ‘waar heb ik me nou al die tijd zo druk over gemaakt’
sam28 schreef:Ik ga over bijna 2 weken met ze naar het museumLol ze zijn niet gek hè die kinders. Misschien heb je het al gezegd, maar hoe oud zijn ze?vind ik spannend!
Gister met A aan het beeldbellen, vraagt oudste; met wie ben je aan het bellen mama?
Toen A zei dat dit met mij was zei oudste; dat dacht ik al wel![]()
![]()
ik denk dat ze het wel door hebben dat we aan het "daten" zijn.
hannabelgje schreef: ↑wo 02 mar 2022, 18:40 Ik doe dat echt zelf. Hij zegt 100x per dag dat het hem om mij gaat en dat hij me neemt zoals ik ben. Dat hij niet gillend wegloopt. Ik schaam me voor de toestand van mijn huis en vind dat heel moeilijk. Er komen hier nooit mensen.
hannabelgje schreef: ↑do 03 mar 2022, 10:58 Lol ze zijn niet gek hè die kinders. Misschien heb je het al gezegd, maar hoe oud zijn ze?8 en bijna 10
Too schreef: ↑do 03 mar 2022, 11:04Precies dat dus. Have a little faith in you of zo. Geloof in jezelf, want jij bent de beste. En hij is er ook achter.![]()
Zó herkenbaar![]()
Het duurt even voordat je dat een beetje los kunt laten
Het belangrijkste: geloof die man!
Geloof m gewoon.. hij kiest voor jou, hij zocht de allerallerleukste vrouw niet een ideale huisvrouw of de beste poetser van België en omstreken .
Jij bent de leukste
Too schreef: ↑do 03 mar 2022, 11:04Precies dit! En als flink poetsen jou nu helpt, doe dat dan. Maar dan wel met dit vertrouwen in je hart![]()
Zó herkenbaar![]()
Het duurt even voordat je dat een beetje los kunt laten
Het belangrijkste: geloof die man!
Geloof m gewoon.. hij kiest voor jou, hij zocht de allerallerleukste vrouw niet een ideale huisvrouw of de beste poetser van België en omstreken .
Jij bent de leukste