Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Joep loopt af en toe moeilijk en stijf. Dat is begonnen na de laatste wandeling met Gijs, die ineens wel heftig was want ze waren natuurlijk al heel lang niet samen los geweest. Het wisselt nu een beetje en is was weer wat erger nadat hij gisteren een grote wandeling had gemaakt; het is ook weer erg lang geleden dat hij meer dan een uur gelopen heeft. Dus er is allemaal wel een soort van aanleiding voor en ik hoop maar dat hij vooral weer conditie moet gaan opbouwen en het vooral spierpijn is, want ik krijg er zeg maar nogal de kriebels van ::) :-\
Door Martine-Tom
Els&Flow schreef:Weer wakken worden met keelpijn is super stom. Ik kan en wil niet weer ziek worden. :(
Pfff ik duim voor je dat het snel over is!
Door Angelique
eelke schreef:Joep loopt af en toe moeilijk en stijf. Dat is begonnen na de laatste wandeling met Gijs, die ineens wel heftig was want ze waren natuurlijk al heel lang niet samen los geweest. Het wisselt nu een beetje en is was weer wat erger nadat hij gisteren een grote wandeling had gemaakt; het is ook weer erg lang geleden dat hij meer dan een uur gelopen heeft. Dus er is allemaal wel een soort van aanleiding voor en ik hoop maar dat hij vooral weer conditie moet gaan opbouwen en het vooral spierpijn is, want ik krijg er zeg maar nogal de kriebels van ::) :-\

Die kriebels zijn goed voor te stellen, maar ik denk ook dat er wel een oorzaak kan liggen bij de ineens toegenomen activiteiten.
Door Angelique
Charlie Angel schreef:Ik ben sinds gisteren ziek, verkouden en voor- en bijholten ontsteking. Vandaag is daar mijn keel ook bijgekomen. En ik moet nog zoveel werk wegwerken.Afbeelding
Dit was ook de laatste keer zoveel vrijwilligerswerk want dit laat mijn lichaam echt niet meer toe. Buiten dat, ik vind het zo fijn om mensen zo een leuke middag of avond te bezorgen maar je krijgt altijd een bak ellende over je heen. Gelukkig zijn er ook veel dankbare mensen.
Nu maar gauw aan het werk.

Dat klinkt alsof (zoals zovaak) de voorbereidingen leuker waren dan het uiteindelijke feest. Jammer altijd.

Hier net die keelontsteking e.d. achter de rug. Haal maar veel hoestdrank en codeine (oid) in huis :-X Beterschap :-*
Door constance.blokzijl
Ik heb een stijve en pijnlijke nek, het makkelijkst is om iets schuin naar beneden te kijken, gewoon recht doet al zeer laat staan dat ik ook maar iets omhoog of opzij moet kijken, vooral als ik mijn hoofd naar rechts draai. Tv kijken is ook lastig....
Voel me een beetje Quasimodo zo.
En ik heb het weer koud, het eerste deel van Harry's nieuwe bench is gemaakt maar dat is veel zaag en boor werk dus dat moet buiten....
Door Kim_S
Mijn oma van 95 is vandaag verhuisd naar een woonzorgcentrum omdat ze echt niet meer thuis kon wonen. En nou ben ik verdrietig omdat zij zo verdrietig is :'(
En als klap op de vuurpijl zegt mijn oom (die 1x per 2 maanden 10 minuten op visite gaat bij zijn moeder) dat mijn moeder (die de afgelopen jaren bijna dag en nacht voor oma gezorgd heeft) mijn oma wegstopt in een verpleeghuis omdat ze niet voor haar wil zorgen. En dat ze mijn oma nu doodongelukkig maakt. Echt ik ben zó boos!!! Mijn moeder verdient het niet om zo behandeld te worden. Echt een rotstreek >:(
Door pearlsofpassion
eelke schreef:Joep loopt af en toe moeilijk en stijf. Dat is begonnen na de laatste wandeling met Gijs, die ineens wel heftig was want ze waren natuurlijk al heel lang niet samen los geweest. Het wisselt nu een beetje en is was weer wat erger nadat hij gisteren een grote wandeling had gemaakt; het is ook weer erg lang geleden dat hij meer dan een uur gelopen heeft. Dus er is allemaal wel een soort van aanleiding voor en ik hoop maar dat hij vooral weer conditie moet gaan opbouwen en het vooral spierpijn is, want ik krijg er zeg maar nogal de kriebels van ::) :-\
Oei, dat snap ik. Hopelijk ks het niets.
Door Angelique
Kim_S schreef:Mijn oma van 95 is vandaag verhuisd naar een woonzorgcentrum omdat ze echt niet meer thuis kon wonen. En nou ben ik verdrietig omdat zij zo verdrietig is :'(
En als klap op de vuurpijl zegt mijn oom (die 1x per 2 maanden 10 minuten op visite gaat bij zijn moeder) dat mijn moeder (die de afgelopen jaren bijna dag en nacht voor oma gezorgd heeft) mijn oma wegstopt in een verpleeghuis omdat ze niet voor haar wil zorgen. En dat ze mijn oma nu doodongelukkig maakt. Echt ik ben zó boos!!! Mijn moeder verdient het niet om zo behandeld te worden. Echt een rotstreek >:(

Ga je 'm dat ook nog vertellen, of is de familievrede heilig? Idd, wat een rotstreek. >:(
Door Charlie Angel
Angelique schreef:

Dat klinkt alsof (zoals zovaak) de voorbereidingen leuker waren dan het uiteindelijke feest. Jammer altijd.

Hier net die keelontsteking e.d. achter de rug. Haal maar veel hoestdrank en codeine (oid) in huis :-X Beterschap :-*
Oh bah, jij ook al? Hoestdrank inderdaad in huis gehaald is ook nog wel nodig.
Hoop dat jij er vanaf blijft want hij schijnt nogal hardnekkig te zijn ja.
Door eelke
Ruk Kim. Moeilijk altijd, zulke dingen én dan ook nog gedoe in de familie. Hopelijk zegt je oom het uit emotie, en bedenkt hij zich over een paar dagen als het wat gezakt is...zodat hij met een sorry en bos bloemen naar je moeder kan. Maar ja... :-\
Door dinky89
Bah, wat een enorm nare situatie Kim :bigarmhug: Hopelijk weet oma vlot haar draai te vinden zodat zij tenminste niet meer zo verdrietig is :-*
Door Kim_S
Ik kan mijn oom wel wurgen. Maar heb orders gekregen om het te laten zitten. Moeders staat er boven zegt ze. Vind ik knap.

Hoop van harte dat oma zich gauw beter voelt. Ze heeft altijd gezegd dat ze nooit maar dan ook nooit in een "verpleeghuis" wilde... :-\
Ze heeft vasculaire dementie, en doet dus heel gekke dingen, afgewisseld met hele heldere dagen. Maar ze kan echt niet meer alleen blijven, dat wordt gewoon gevaarlijk ook. Ik vind het echt heel sneu voor haar, ze wist vandaag heel goed hoe het zat... :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door