Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Els&Flow schreef:Weer wakken worden met keelpijn is super stom. Ik kan en wil niet weer ziek worden.Pfff ik duim voor je dat het snel over is!
eelke schreef:Joep loopt af en toe moeilijk en stijf. Dat is begonnen na de laatste wandeling met Gijs, die ineens wel heftig was want ze waren natuurlijk al heel lang niet samen los geweest. Het wisselt nu een beetje en is was weer wat erger nadat hij gisteren een grote wandeling had gemaakt; het is ook weer erg lang geleden dat hij meer dan een uur gelopen heeft. Dus er is allemaal wel een soort van aanleiding voor en ik hoop maar dat hij vooral weer conditie moet gaan opbouwen en het vooral spierpijn is, want ik krijg er zeg maar nogal de kriebels van![]()
Charlie Angel schreef:Ik ben sinds gisteren ziek, verkouden en voor- en bijholten ontsteking. Vandaag is daar mijn keel ook bijgekomen. En ik moet nog zoveel werk wegwerken.![]()
Dit was ook de laatste keer zoveel vrijwilligerswerk want dit laat mijn lichaam echt niet meer toe. Buiten dat, ik vind het zo fijn om mensen zo een leuke middag of avond te bezorgen maar je krijgt altijd een bak ellende over je heen. Gelukkig zijn er ook veel dankbare mensen.
Nu maar gauw aan het werk.
eelke schreef:Joep loopt af en toe moeilijk en stijf. Dat is begonnen na de laatste wandeling met Gijs, die ineens wel heftig was want ze waren natuurlijk al heel lang niet samen los geweest. Het wisselt nu een beetje en is was weer wat erger nadat hij gisteren een grote wandeling had gemaakt; het is ook weer erg lang geleden dat hij meer dan een uur gelopen heeft. Dus er is allemaal wel een soort van aanleiding voor en ik hoop maar dat hij vooral weer conditie moet gaan opbouwen en het vooral spierpijn is, want ik krijg er zeg maar nogal de kriebels vanOei, dat snap ik. Hopelijk ks het niets.![]()
Kim_S schreef:Mijn oma van 95 is vandaag verhuisd naar een woonzorgcentrum omdat ze echt niet meer thuis kon wonen. En nou ben ik verdrietig omdat zij zo verdrietig is![]()
En als klap op de vuurpijl zegt mijn oom (die 1x per 2 maanden 10 minuten op visite gaat bij zijn moeder) dat mijn moeder (die de afgelopen jaren bijna dag en nacht voor oma gezorgd heeft) mijn oma wegstopt in een verpleeghuis omdat ze niet voor haar wil zorgen. En dat ze mijn oma nu doodongelukkig maakt. Echt ik ben zó boos!!! Mijn moeder verdient het niet om zo behandeld te worden. Echt een rotstreek
Angelique schreef:Oh bah, jij ook al? Hoestdrank inderdaad in huis gehaald is ook nog wel nodig.
Dat klinkt alsof (zoals zovaak) de voorbereidingen leuker waren dan het uiteindelijke feest. Jammer altijd.
Hier net die keelontsteking e.d. achter de rug. Haal maar veel hoestdrank en codeine (oid) in huisBeterschap