Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door BlissSpirit
Ik lees dat er meer mensen zijn die verdeelpunt willen zijn en wil niemand voor de voeten lopen  :),
Dus mocht het nodig zijn dan kan het hier, maar is het ergens anders ook goed.  ;)
Heb het aangeboden om het makkelijker te maken voor de regio Arnhem en Nijmegen, dicht langs diverse snelwegen. Maar het is niet zo dat ik persé moet, want het kost een hoop tijd en geregel  ;)
Door wijkje
BlissSpirit schreef: Ik lees dat er meer mensen zijn die verdeelpunt willen zijn en wil niemand voor de voeten lopen :),
Dus mocht het nodig zijn dan kan het hier, maar is het ergens anders ook goed. ;)
Heb het aangeboden om het makkelijker te maken voor de regio Arnhem en Nijmegen, dicht langs diverse snelwegen. Maar het is niet zo dat ik persé moet, want het kost een hoop tijd en geregel ;)
Ik denk dat jij mooi centraal woont voor regio Arnhem/Nijmegen..Ik vind prima..
Door signmodel
ik hoef ook niet perse.
dus als jullie blissspirit stemmen, prima.
ik wilde alleen maar meedoen omdat het kan kwa ruimte, tijd en omdat er veel lieve mensjes zijn die vlees voor mij rijden en zelfs bezorgen! en er niks voor terug willen, kon ik dit doen.

en ondanks dat mijn lijntjes zeggen het niet erg te vinden te rijden, voel ik me wel bezwaard.
en het afhankelijk zijn is vet irritant, wijzing op mijn tekortkoming.
maar als de rijders blisspirit het handigst vinden  :-X
Door job
Martine we kunnen je toch moeilijk therapeutisch afhaalpunt laten worden
omdat je je anders minder voelt?  :bigarmhug:
Kom op, als ik iets kan verzinnen met mijn beperkingen
dan kan jij vast nog heel veel nuttiger voor jouw omgeving zijn! :-*
Door signmodel
job schreef: Martine we kunnen je toch moeilijk therapeutisch afhaalpunt laten worden
omdat je je anders minder voelt? :bigarmhug:
Kom op, als ik iets kan verzinnen met mijn beperkingen
dan kan jij vast nog heel veel nuttiger voor jouw omgeving zijn! :-*
oh nee, zo was ie ook weer niet bedoeld, zit m nog eens te lezen en klinkt wat dramatisch.
zo erg is het niet hoor. maar wel een beetje.
bedoelde gewoon, als ik wat terug kan doen op deze manier, met liefde dus.

en nee niet omdat ik het zo graag wil dat het moet.
Door Lobbes2009
BlissSpirit (Ineke) mij maakt het niet uit hoor. Ik dacht meer dat als het nu beter bij jou uit komt doe jij het en de volgende keer ik misschien weer ;)
Het is natuurlijk weer ff werk om een topic te maken hiervoor en daar heb je niet altijd tijd voor, maar misschien kan Signmodel (Martine) hier dan weer in helpen  :biggrin2: dan heeft iedereen de voordelen ;) Volgens mij moeten we het gewoon ff per keer bekijken of niet?
Door job
o maar ik zou in de toekomst ook heel graag hulp van je krijgen Martine,
met bv de bestellingen bijhouden, alleen als je dat leuk vindt hoor!
We moeten het inderdaad voor iedereen leuk houden.
Door Bertine
Bemmel of Apeldoorn is voor mij even ver. Allebei een uur.  Ik woon zelf op ong 10 min rijden van de snelweg a12 die A3 wordt richting oberhausen.
Door signmodel
job schreef: o maar ik zou in de toekomst ook heel graag hulp van je krijgen Martine,
met bv de bestellingen bijhouden, alleen als je dat leuk vindt hoor!
We moeten het inderdaad voor iedereen leuk houden.
kan ik in ieder geval mijn draakjes bij me blijven. gil maar.
Door Anthraciet
Voor mij is Bemmel over het algemeen niet echt handig helaas :-\

Als ik vanuit mijn werk zou gaan, sta ik minimaal 1 uur extra in de file omdat je Arnhem niet doorkomt vanaf het velperbroek, dus dan zou het al snel een rit van zo'n 2 uur gaan worden.
En vanuit huis is het ook een behoorlijke rit, dan moet het al om een behoorlijke hoeveelheid gaan wil het rendabel zijn....

Het is niet dat ik niet graag bij je langs ga Ineke :biggrin2:

Maar echt centraal vind ik het van mij uit dus niet :P
Door job
Hou ik je aan Martine!  :thumbsupup:

Ja ik denk dat Gelderland wel zo groot is
dat het inderdaad verstandig is om 2 verzamelpunten te hebben.
Zou Enschede niet ook een heel deel van Gelderland kunnen voorzien?
Door Bertine
Dan liever doetinchem, dan enschede. enschde is nl voor mij óók een uur. De achterhoek is gróót, joh! ;D
Mijn aanbod verdeelpunt te zijn, voor (een deel) van gelderland staat nog steeds, mits het handig en haalbaar is natuurlijk.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door