Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Inge en Bono schreef: ↑zo 27 sep 2020, 12:18 Ik werd vanochtend wakker met snottebellen en een wat dikke keel. Ook maar even temp gemeten, want ik vond het warm: koorts. Morgen een testafspraakOh shit
Lizzy schreef: ↑zo 27 sep 2020, 12:54 Oh shitJa. Maar ik weet dat dat dan echt alleen maar domme pech kan zijn. Geen onvoorzichtigheid, bedoel ik.![]()
Heb je zelf enig idee waar je dan besmet zou kunnen zijn geraakt?
Duimen op turbo hier![]()
Inge en Bono schreef: ↑zo 27 sep 2020, 12:18 Ik werd vanochtend wakker met snottebellen en een wat dikke keel. Ook maar even temp gemeten, want ik vond het warm: koorts. Morgen een testafspraakBeterschap!
dinky89 schreef: ↑zo 27 sep 2020, 13:36 Beterschap!Dank je wel!
Fijn dat je zo snel terecht kan voor een test! Hopelijk daarna ook vlot de uitslag.
pearlsofpassion schreef:Veel beterschap. En hopelijk is het iets anders!Dank je wel! Ik hoop inderdaad op een 'doe nou eens een jas aan Ing' snottebel en koorts ofzo.
Inge en Bono schreef: ↑zo 27 sep 2020, 13:16 Ja. Maar ik weet dat dat dan echt alleen maar domme pech kan zijn. Geen onvoorzichtigheid, bedoel ik.Oh nee, dat had ik ook helemaal niet verwacht hoor! Ik denk dat het voor heel veel mensen echt pure botte domme pech is
Maak ik mij zorgen om corona: wederom ja! En niet om mezelf, ik voel me en sich prima: beetje warm/koud en hoofdpijn. Maar wel om mijn cliënten!
Dank je wel![]()
Inge en Bono schreef: ↑zo 27 sep 2020, 14:55 Nee snap ikIk duim heel hard dat het echt alleen maar een 'trek nou eens een jas aan'snottebellen verhaal blijkt te zijn.![]()
Ik ben zó voorzichtig geweest. Ik zwaaide waar nodig, met winkelwagentjes: blijf uit mijn buurt. En weet dat ook zeker van de mensen om mij heen.
Ja daar ben ik bang voor. Vanaf het begin. Ik zal het niemand kwalijk nemen, behalve mezelf, als het zo is. Ik heb vrijdag nog gewerkt. Ze zijn zo kwetsbaar![]()
Kim_S schreef: ↑ma 28 sep 2020, 19:33 Lullig voor alle mensen die zich er wel aan houden hoor. Maar het werd onderhand wel tijd dat er strengere maatregelen kwamen...En dan voor Amsterdam, Rotterdam en Den Haag een halfslachtige regel over mondkapjes. Doe nu gewoon mondkapjes in winkels en op plekken waar je geen afstand kan houden (denk aan gangen etc) ipv van wat ze nu weer willen.....
Mandarijn schreef: ↑ma 28 sep 2020, 19:42 En dan voor Amsterdam, Rotterdam en Den Haag een halfslachtige regel over mondkapjes. Doe nu gewoon mondkapjes in winkels en op plekken waar je geen afstand kan houden (denk aan gangen etc) ipv van wat ze nu weer willen.....En dan overal, niet alleen in de grote steden.