Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Ik moest zeggen dat ik zelden tot nooit bij de AH kom. Ik had laatst wel verse japaneños van de grote groenteturk. Ik heb ze toen met roomkaas gevuld. Was ook lekker.
Door -Annemarie-
fransbulletje schreef: Biologische kip uit de oven met citroen, tijm en knoflook en erij een regenboogwortelsalade.
Oh, leuk! Die liggen hier sinds kort bij de C1000 in de bio-kratjes van Willem en Drees. Dat ziet er echt heel leuk uit; volgende keer toch maar meenemen dus.  :)

Gisteren werd er voor ons gekookt; twee heerlijke quiches, peultjes uit de tuin en zoetzure komkommersalade bij.
Vandaag eigenste gekookte aardappeltjes in de schil, maar dan als salade met rare geraspte wortel erdoor.  Gevulde eieren en roergebakken andrijvie bij.
Door Martine-Tom
Hier maar snel een blik soep open getrokken, werd om 19 uur pas wakker en moest nog met TOm lopen enzo dus het werd wel erg laat om nog te koken...dus wat ik gepland had schuift maar door naar morgen.
Door Angelique
Lizzy schreef: Vanavond de rest van de pasta. Maar ik vond het niet te eten. Flauwe smakeloze hap.. Ik ben de pasta met tomaten/groentensauzen zooo beu :-X
Die kunnen ook best saai zijn, maar er zijn toch nog 500 variaties mogelijk met pasta.
Door Lizzy
Angelique schreef: Die kunnen ook best saai zijn, maar er zijn toch nog 500 variaties mogelijk met pasta.
I know. Maar zonder vlees en vis vallen er al 250 af. En ik heb kennelijk gewoon geen inspiratie meer om er wat van te maken... Er gaan lekkere verse dingen doorheen hoor. Ui, knoflook, verse Italiaanse kruiden, prei, courgette, tomaten, zout, peper, olijven. En toch smaakt het bleh.
Door fransbulletje
Lizzy schreef: I know. Maar zonder vlees en vis vallen er al 250 af. En ik heb kennelijk gewoon geen inspiratie meer om er wat van te maken... Er gaan lekkere verse dingen doorheen hoor. Ui, knoflook, verse Italiaanse kruiden, prei, courgette, tomaten, zout, peper, olijven. En toch smaakt het bleh.
Rode ui -spinazie-tomaatjes-italiaanse kruiden en roomkaas/cremefraîche/slagroom
Courgette-hazelnoten/walnoten- groene pesto- parmezaanse kaas

Vanavond eten we gevulde courgettes met gehakt-uitje-tomaatjes-kruiden en mozarella
Door Angelique
Lizzy schreef: I know. Maar zonder vlees en vis vallen er al 250 af. En ik heb kennelijk gewoon geen inspiratie meer om er wat van te maken... Er gaan lekkere verse dingen doorheen hoor. Ui, knoflook, verse Italiaanse kruiden, prei, courgette, tomaten, zout, peper, olijven. En toch smaakt het bleh.
Maar naast de tomatensuas kun je 'm toch ook opleuken met room, of een lekker olietje of een ander soort dressing? Ik maak maar 1 pasta met tomatensuas, de rest is "anders".
Door Kim en Casper
Brr inspiratieloos..

Fijn dat dit topic voorbij komt  :D

Lupa komt hier vandaag leveren dus gisteren de vriezers schoongemaakt..
Vandaag verplicht gourmetten met alle restjes... En geluk met t weer het kan ook nog buiten  :laugh:
Door Lizzy
Angelique schreef: Maar naast de tomatensuas kun je 'm toch ook opleuken met room, of een lekker olietje of een ander soort dressing? Ik maak maar 1 pasta met tomatensuas, de rest is "anders".
Ja, lekker olietje zit er ook doorheen. Ik maak niet altijd tomatensaus hoor. Ik heb ook een lekkere broccoli/champigonsaus, spinazie/boursin, prei/courgette met room, rucola/noten, etc. etc.

Maar de tomatensaus versie vind ik dus niet lekker meer...
Door - pien -
Prutje van aubergine, gele courgette, ui, tomaat, knoflook e.d.
Provencaalse kruiden erbij en ik trek nog wat verse kruiden uit de tuin en hoop dat het dan te knagen is. Met rijst.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door