Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lupa
Lizzy schreef: Ik sluit me bij Eva aan. Zie het ook nergens gebeuren. Overigens moet mij wel van het hart dat er met hart over dit onderwerp gediscussierd wordt. Logisch, dit is een vers/rauw forum. En eigenlijk zijn wij de discussie hier "is vers echt beter als brok" gepasseerd.
en dat komt omdat Marja wetenschappelijk bewijs wil over dat vers betre is dan brok maar die hebben we niet.
Dus moetje over gaan op je eigen onderbouwing en dat brengt af en toe stroeving met zich mee.
Maar daar zijn toch discussies voor??
Door marja
Ik voel me nergens aangevallen en het is niet mijn bedoeling om jullie wel aan te vallen.
Ik vraag ook niet zo zeer om wetenschappelijk bewijs, maar vraag me af hoelang er al gebarfd wordt!
Iedereen kan wel roepen dat honden er gezonder en vitaler van worden, ik wou gewoon weten of dat op lange termijn ook zo is!

Maar inderdaad dit is een Barfforum dus laten we een einde maken aan deze discussie.

Ik ga ff een nieuw topic openen, gaat over pens ;D
Door chooky
sommigen hier barfen al heel lang. anderen korter, sommigen nog maar net.
Ik inmiddels bijna 3 jaar.
maarreh.... brokken bestaan pas zo'n zestig jaar...
Door Laura2004
Als mensen aan mij vragen waarom ik geen brokken geef dan zeg ik dat is ongeveer het zelfde als dat ik zou leven van vitamine pillen en verder niks.
Dus je overleeft het misschien wel (kijk maar naar bodybuilders, die leven alleen maar van shakes en water) , maar hoe. En dat is hetzelfde bij honden. Ze overleven het wel, maar een lap pens is leven en genieten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door