Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Bien schreef: of die van jou is slim.. of die van mij laten zich makkelijk voor de gek houden... hahahaha nog geen problemen ondervonden..
misschien vertrouwen we erop dat ik ze niets zal geven dat niet goed voor ze is...wie zal het zeggen..
haha ja dat kan ook. ik denk dat ik het 'alles wat baasje geeft is lekker'vertrouwen heb geschaad toen ik hem een stukje mandarijn wou geven... dat ik dat deed, jeetje, wat haalde ik in mijn hoofd. Reus snuffelde er aan, schrok zich helemaal te pletter, en schoot met staart tussen de benen naar een hoek van de kamer, grote ogen, diep, diep verontwaardigd naar mij kijkend. dat ik dat aan hem wou geven, ik was zeker het padje zoek!?
essie74 schreef: normaliter deed ik hetin wat mineraalwater oplossen en dan geven met een spuitje... maar het is 2 x daags zo een gevecht met hem... hij is 60 kilo en mijnlijf trekt dat gewoon niet meer dus vandaar dat ik dacht dan maar cake! :biggrin2:
Ik geef de druppels rechtstreeks in hun bek/wang met een pipetje (verkrijgbaar bij de apotheek in verschillende maten). Daarna krijgen ze een stukje gedroogt vlees......echt leuk vinden ze het niet (meer). Maar sommige dingen moeten even.

Barfplaats wordt gesponsord door