Bedankt voor jullie antwoorden .
Lizzy ik zit er dus ook mee dat ik dat blik zooi vindt :-
Moderator: Lizzy
dana schreef: Bedankt voor jullie antwoorden .Het IS zooi! En houd je aan hetgeen Ordell schrijft vast: hij heeft geen blikzooi gegeven en zijn Gino heeft geen gruis meer!
Lizzy ik zit er dus ook mee dat ik dat blik zooi vindt :-
Ordell schreef:
Ik heb nooit die brokken of dat blikvoer gegeven en dat zouden zij ook nooit goed gevonden hebben...![]()
.
Lizzy schreef:
![]()
![]()
![]()
Truus schreef: Ja fijn he, als je zo geholpen wordtOmdat Tannetje toen tegen mij zei dat dit een goede Antibiotica is voor dit soort gevallen. En omdat zij dierenarts is en ik niet geloof ik haar...
Ordell...nog even een vraagje, waarom alleen Clavubactin?
Ordell schreef:
O.K. Ik had het ook al opgeschrevenJe weet maar nooit.
Omdat Tannetje toen tegen mij zei dat dit een goede Antibiotica is voor dit soort gevallen. En omdat zij dierenarts is en ik niet geloof ik haar... Die naam van die kuur heb ik toen onthouden en dat komt nu goed uit...
![]()
dana schreef: Lizzy en Ordell en alle anderen jullie steken me wel een hart onder de riem hoor , bedankt.Je moet niet verbaasd zijn wanneer die DA hier niet blij mee zal zijn. Daar moet je je dus niets van aantrekken, want als jij het zo wil gebeurt het gewoon zo. In mijn geval hadden ze ook al de zak blaasdieetbrokken op een tafeltje klaarstaan. Echter mijn DA volgde het verhaal wel en bleek dus later ook niet zo heel kapot te zijn van dieetvoer. Dus maar weer teruggezet op zijn pallet en ik heb hem daar nog bij geholpen ook. Weg is weg zeg ik altijd maar...
Ik ga maandag bij mijn da langs om met hem te overleggen wat Ordell voorsteld en mijn meisje krijgt gewoon lekker haar bibi ipv die blikmeuk .
En nu maar hopen dat ze snel van die ellende verlost is .
dana schreef: Nog even een vraag ...Dat is altijd lastig te zeggen omdat een hond aan de diarree gaat wanneer hij teveel vitamine C krijgt. Kun je de tablet in 2 stukjes breken? Ik zou dan even beginnen met een halve tablet (vandaag) en morgen weer een halve tablet. Als ze geen diarree krijgt, morgen gewoon een hele geven en kijken hoe dat gaat. Als ze daar diarree van krijgt, weer terug naar een halve tablet.
Heb cranberry capsules gehaald van 200mg en vitamine c 500 mg . Hoeveel kan ik haar nu het beste geven ??
dana schreef: Bedankt voor de tip van de stripjes.Oh, OK, ik dacht dat je pillen had waar beide vitamine C en Cranberry in zat. Niet dus
Veel makkelijker om het zelf te kunnen meten.
De vitaminepillen kan ik makkelijk breken dus geef haar nu een halve.
En die cranberry kan ik daar een hele van geven.. er staat op het potje dat je als mensals de blaas steun nodig heeft 3 keer daags 2 capsules moet nemen.
Dus 1 per dag lijkt me niet te veel .