Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Om nog even op het anti-vlooienmiddel terug te komen; ik weet niet wat hij precies adviseert, maar het is toch zo dat een anti-vlooienmiddel de vlo pas doodt ná dat hij al gebeten heeft dus dan is het kwaad (in geval van een allergie) toch al gebeurd, of zit ik er nu helemaal naast?
[quote="pike"]
Om nog even op het anti-vlooienmiddel terug te komen; ik weet niet wat hij precies adviseert, maar het is toch zo dat een anti-vlooienmiddel de vlo pas doodt ná dat hij al gebeten heeft dus dan is het kwaad (in geval van een allergie) toch al gebeurd, of zit ik er nu helemaal naast?
[/quote]

Oei, dat weet ik eigenlijk niet. Maar ik weet sowieso nog niet of ik het anti-vlooienmiddel ga geven, ik twijfel nog steeds. Ik ga hem van het weekend in ieder geval wassen (heb ik even hulp bij nodig, aangezien Arno nu in het gips zit), dus volgens mij was ik dan eventuele vlooien (en ik ben er 99,999999999% zeker van dat hij geen vlooien heeft) er wel af. Ik denk dat ik het anti-vlooienmiddel bewaar voor van de zomer, als het in het pension/hondendagopvang topdrukte is en er dus meer kans op vlooienbesmetting is.
Zo, we zijn terug. Pootje zag er goed uit, er hoefde niet eens meer een foto gemaakt te worden. Nog even een beetje wennen, en dan kan de baas er weer tegenaan  ;D

Met Beau gaat het goed. Hij is weer op gewicht, weer helemaal zijn vrolijke zelf en ook zijn lies ziet er een stuk beter uit. Hij likt nog weleens, maar ik denk dat hij dat voor die tijd ook al deed, alleen viel het ons toen niet op  ;)

Ik heb Beau destijds 1 keer gewassen, vlooienmiddel hebben we achterwege gelaten, die staat nog in de kast voor als het echt nodig is.

We zijn dus weer helemaal blij  :)
[quote="pippy"]
Maar je weet dus nog niet of het door de vleessoorten komt die je had toegevoegd?Gelukkig dat alles weer goed gaat met Beau.  :-*
[/quote]

Dat weet ik voor 99% zeker, omdat het hele vurige er al vrij snel af was. De vraag is nu alleen nog of het door haas of hert kwam (ik vermoed het laatste). Er was ook nog een kleine kans dat het door konijn kwam (hij kreeg ook konijnelevertjes sinds december), maar aangezien ik het vermoeden had dat het dat niet was, heb ik hem nu een paar keer konijnkarkas gegeven, en daar komt het inderdaad niet door, het geeft geen reactie gelukkig.
[quote="*Natasja*"]
Zo, we zijn terug. Pootje zag er goed uit, er hoefde niet eens meer een foto gemaakt te worden. Nog even een beetje wennen, en dan kan de baas er weer tegenaan  ;D

Met Beau gaat het goed. Hij is weer op gewicht, weer helemaal zijn vrolijke zelf en ook zijn lies ziet er een stuk beter uit. Hij likt nog weleens, maar ik denk dat hij dat voor die tijd ook al deed, alleen viel het ons toen niet op  ;)

Ik heb Beau destijds 1 keer gewassen, vlooienmiddel hebben we achterwege gelaten, die staat nog in de kast voor als het echt nodig is.

We zijn dus weer helemaal blij  :)
[/quote]

Fijn dat het met Beau weer goed gaat  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door