Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door saskia34
Jojo schreef: :g: de schijnzwangere periode loopt op zn eind en wat denk je, drolletjes zijn weer perfect :D Weet iemand of zulke darmklachten ook samen kan hangen met hormonale schommelingen?!
Ze is nu nl 2 maal loops geweest en als ik er zo over nadenk begint het er een beetje op te lijken dat ze vanf even voor de loopsheid begint te kwakkelen met de ontlasting en dat dat doorgaat tot het hoogtepunt van de schijnzwangerschap, 2 maanden na de loopsheid. Dat zou dan het moment zijn dat ze puppies zou kriijgen, ze heeft beide keren in die periode slechte tot geen eetlust (normaal is het een kliko :o) daar herken ik het aan. Maargoed, volgens mij was ze na de eerste loopsheid en schijnzwangerschap tot aan de 2e loopsheid behoorlijk goed met de ontlasting, net als nu ??? Ik kan hier dus nog niet duidelijk een vinger op leggen, maar dat ga ik vanaf nu tot haar derde loopsheid eens goed in de gaten houden. Maar wat ik dus eigenlijk wilde vragen, zijn er mensen die wat herkennen in deze samenloop?!?
Mijn vorige hond was ook heel vaak aan de diaree, vanalles gteprobeerd, ook vers maar niks hielp/
Omdat ze ook elke keer schijnzwanger was liet ik haar toch maar steri;iseren en vanaf dat moment geen diaree meer gehad.
Ik ben er dus van overtuigd dat dat met hormonen te maken heeft gehad.

Ik zou het dus niet vreemd vinden.

Saskia
Door Jojo
Ondertussen toch mn twijfels over het nut ervan maar even aan de kant gegooid en haar toch maar even voor onbepaalde tijd alleen op de cb eend versie gezet. Wie niet waagt die niet wint, niet?! ;)
Ze heeft nu 2 dagen dat gegeten (en tja niet volgens de 'regels' maar wel gewoon haar beloningssnackjes van alles wat omdat ik nooit het gevoel heb gehad dat daar het probleem in zou liggen) en ze heeft die maaltijden er als prachtige drolletjes weer uitgewerkt :D Ze kan het dus heus wel! Het is na 2 dagen natuurlijk nog veel te vroeg om hier conclusies uit te trekken maar wellicht is er toch 'gewoon' sprake van een voedselintolerantie...
Door Jojo
Na 4 dagen eigenlijk nogsteeds mooie drolletjes... En ik kan het me wel verbeelden omdat ik er zo op zit te letten of het wil zien maar ik heb het idee dat ze ook weer de vrolijke, energieke mafkees is die ze hoort te zijn. Heb heeel lang het gevoel gehad dat ze niet helemaal was zoals ze hoorde, kan er de vinger niet op leggen omdat ze eigenlijk opzich prima functioneerde, het was meer een gevoel, vanuit mijn intuitie ::)
Maargoed het kan natuurlijk heel goed zo zijn, mensen met een voedselintolerantie/-allergie kunnen ook een verminderde energievoorraad hebben daardoor, toch?! Vroeger had ik een lactoseintolerantie en dat maakte mij ook erg mat en vermoeid ???
Door Jojo
Laura2004 schreef: Dit klinkt goed zeg! Ik hoop dat je er snel achterkomt waarvoor ze allergisch is ;)
Ik vemoed trouwens dat kip daar een grote rol in speelt gezien de wit/gele drap die ze na een maaltijd die kippenekken/karkas of poten bevat altijd produceerde. Van kipspul zou je toch harde lichtgekleurde drolletjes verwachten he ::) Kip zit natuurlijk ook in carnibest natuur, diabetes en light wat ik allemaal geprobeerd heb. Maargoed, het is nog te vroeg om nu al wat uit te gaan proberen ;)
Laatst gewijzigd door Jojo op za 27 okt 2007, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door