Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bianca1
Afbeelding
deze hangt op mijn vrieskist en zo zit het er ook in! niks graven en zoeken gewoon pakken.
Momenteel is ook een van onze eigen vrieslades opgeofferd voor hertenvlees en groentemix.
Door tieneke
Hier is het in het begin dat de vriezer vers gevuld is zeer ordelijk...tot de onverwachtse koopjes zich aandienen en er iedere week wel weer een lading bijkomt....volgende week gaan wij(eindelijk) weer naar de slachterij dus deze week ben ik al aan het turven ::) ::)
De vriezer is gelukkig maar 550 liter :-X
En dan is de Amerikaan er ook nog...deze is aardig leeg dus daar gaat het vlees in wat weer het eerste op moet...pfffff
Door Bianca1
daarom zou ik nu ook kiezen voor een vrieskast ipv een kist. toen we em kochten deden we nog kvv, en dan kun je in een kist gewoon lekker stapelen en proppen. nu op de barf had ik ook liever een georganiseerde kast met laatjes gehad.......
Door tieneke
Een kast zou hier niet genoeg ruimte opleveren,met een kist kun je lekker stouwen zeker met grotere rmb,s.
De grote ganzen en eenden etc passen dus echt niet in een lade ;)
Door Laura2004
Bullekes schreef: alles per lade en op lade ene briefje. En in lade weer zakjes van 250 gram Ben niet netjes hoor ;D

Afbeelding
Dit is echt ideaal, als ik ooit weer een nieuwe vriezer koop dan wordt het een kast, want bij ons is het echt één grote chaos in de vrieskist.
Door roefus
tieneke schreef: Een kast zou hier niet genoeg ruimte opleveren,met een kist kun je lekker stouwen zeker met grotere rmb,s.
De grote ganzen en eenden etc passen dus echt niet in een lade ;)
Lekker wel ;D ;D ;D
Ik heb zo'n kast die heel veel op die van Bullekes lijkt.
De bovenste twee lades zijn bij mij extra diep (zijn vakjes)..en daar passen ook eenden in.
Ganzen zou ik niet weten, want die heb ik nog nooit gehad.
Maar eigenlijk denk ik dat die goed zou passen.

Ik geef zonder meer toe dat in een kist meer te stouwen valt.
Vroeger had ik een grote kist.
Waar ik overigens nooit en te nimmer iets in terug vond
Ik ben daar nooit zo goed in.
En met die lades blijft het voor mij overzichtelijk en vind ik alles.
Door C@rine
Ik heb een kist, voornamelijk voor rollen Carnibest.
Om deze los in de diepvries te doen heb ik er triplex schotjes tussen gezet. Je kan deze in de lengte en breedte laten zagen en zoveel vakkken maken als je wil.
Is er een vak leeg, dan valt alleen het schotje om en blijven de vakken nog steeds apart.
Door Erna
sylvia schreef: Jullie vriezer is een soort vlees archiefkabinet ;D
Ghehehehe.. Laat dat maar aan manlief over en het komt allemaal goed. Die is lekker georganiseerd en ik ben alleen maar chaos, chaos en chaos.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door