deze hangt op mijn vrieskist en zo zit het er ook in! niks graven en zoeken gewoon pakken.
Momenteel is ook een van onze eigen vrieslades opgeofferd voor hertenvlees en groentemix.
Moderator: Lizzy
Bullekes schreef: alles per lade en op lade ene briefje. En in lade weer zakjes van 250 gram Ben niet netjes hoorDit is echt ideaal, als ik ooit weer een nieuwe vriezer koop dan wordt het een kast, want bij ons is het echt één grote chaos in de vrieskist.
![]()
tieneke schreef: Een kast zou hier niet genoeg ruimte opleveren,met een kist kun je lekker stouwen zeker met grotere rmb,s.Lekker wel
De grote ganzen en eenden etc passen dus echt niet in een lade![]()
roefus schreef: Ganzen zou ik niet weten, want die heb ik nog nooit gehad.Zijn 4 kilo per stuk en nogal forse jongens/meisjes?
tieneke schreef: Zijn 4 kilo per stuk en nogal forse jongens/meisjes?Phoe....dan past die bij mij daar ZO in...![]()
![]()
roefus schreef: Phoe....dan past die bij mij daar ZO in...Zal er eentje opsturen,kun je effe passen![]()
![]()
![]()
sylvia schreef: Jullie vriezer is een soort vlees archiefkabinetGhehehehe.. Laat dat maar aan manlief over en het komt allemaal goed. Die is lekker georganiseerd en ik ben alleen maar chaos, chaos en chaos.![]()