MillyMol schreef: ↑vr 26 jun 2020, 13:57 Oh oh, krijg je de kriebels?Haha nee hoor, ik zit lekker te dagdromen...ik denk niet dat ik nog ergens anders kan/wil aarden maar misschien gaan we wel een keertje op vakantie.Ik zie nergens het woord “kwadraathuis” in de tekst?
En mocht je echt serieus zijn: niet dit huis kopen. Zie je het dak?
Dat zijn eterniet dakplaatjes. Eterniet = asbest. En dat is ook hier heel duur om te laten verwijderen, nog afgezien van de gezondheidsrisico’s. En ik zie aan de buitenkant van het huis tekenen die wijzen op een optrekkend vocht probleem.
Er zijn betere huizen te koop hier. En als je het echt meent kan ik je wel in contact brengen met een goede makelaar.
Ik kan heel slecht tegen de warmte en in Hongarije zijn de zomers ook behoorlijk heet dus dat is ook een dingetje...
Bedankt voor je tips...had ik helemaal niet op gelet...alleen op de leuke prijs

Ik hou van oude huizen, liefst met authentieke elementen erin en die zie je hier volop

Tis vast veel werk net zoals een groentetuin naast je huis en fruitbomen. Aan de andere kant ben je dan bijna zelfvoorzienend...en dat is ook leuk! Kippies, een varken voor het groenteafval...
Een kwadraathuis stond bij de keuzes (bungalow/grond/Hongaarse stijl....) en via goegel kon ik het niet vinden...