Mooi hoor!- pien - schreef: zo 29 mar 2020, 14:41
Dit was denk ik een paar maanden voor ik het ging doneren...en zonder CGM.
Een paar keer CGM toegepast en meteen weer een krul! Het is ook zachter, glanzender.
Heeft grijs haar sowieso proteïne nodig?
CGM - De Curly Girl Methode
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- -Annemarie-
- 5-sterren

Re: CGM - De Curly Girl Methode
- CindyMayella
- 5-sterren

Jouw haar vind ik ook leuk, Annemarie
.....
- Pauline
- 5-sterren

Mooi!-Annemarie- schreef: ma 30 mar 2020, 11:02 Gisteren gewassen, tweede dag slag.
Het is nu wel een stuk donkerder dan twee jaar geleden met highlights. Vooraan meer grijs, achter muisgrijs. Maar ik ben helemaal klaar met verven, dus het blijft lekker zo. In de zomer is het een stuk lichter, dat scheelt.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Wat hebben jullie mooi haar! 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik vind je huidige kleur ook mooi, Annemarie! Diepgrijs-antraciet, echt chic!
Ik ben gewoon jaloers op al jullie haar!
Wat mooi allemaal!
Wat mooi allemaal!
Ik ga normaal elke 3 weken naar de kapper , om het kort en strak te houden .
Ik ben momenteel net een schaap die nog niet geheel geschoren is
Zijkant en onderkant al volop krul
Ik ga ook maar eens op zoek naar andere producten om de haardos een beetje in fatsoen te houden
Ik ben momenteel net een schaap die nog niet geheel geschoren is
Zijkant en onderkant al volop krul
Ik ga ook maar eens op zoek naar andere producten om de haardos een beetje in fatsoen te houden
Ik ben ook jaloers op jullie mooie haar
De kleur en de lengte van Sam's haar vind ik prachtig. De krullen die ik bij anderen zie wil ik ook !
Mijn haar heeft redelijke krul van zichzelf en ik ben eens gaan kijken naar de CGM methode. Maar pfff het lijkt me wel een hoop tijd en moeite te gaan kosten, en of ik dat wil...
Vandaag wel even een poging gedaan om diy lijnzaadgel in mijn vochtige haar te smeren. Het resultaat was niet wat ik gehoopt had maar ach wat geeft het, ik kom toch de deur voorlopig niet uit
De kleur en de lengte van Sam's haar vind ik prachtig. De krullen die ik bij anderen zie wil ik ook !
Mijn haar heeft redelijke krul van zichzelf en ik ben eens gaan kijken naar de CGM methode. Maar pfff het lijkt me wel een hoop tijd en moeite te gaan kosten, en of ik dat wil...
Vandaag wel even een poging gedaan om diy lijnzaadgel in mijn vochtige haar te smeren. Het resultaat was niet wat ik gehoopt had maar ach wat geeft het, ik kom toch de deur voorlopig niet uit
- -Annemarie-
- 5-sterren

Hahaha, dat klinkt inderdaad beter dan muisgrijs.Anne in Zweden schreef: ma 30 mar 2020, 12:42 Ik vind je huidige kleur ook mooi, Annemarie! Diepgrijs-antraciet, echt chic!
- -Annemarie-
- 5-sterren

Dat had ik nog niet gezegd, maar vind ik ook!Laika schreef: ma 30 mar 2020, 16:53 Ik ben ook jaloers op jullie mooie haar![]()
Mijn haar heeft redelijke krul van zichzelf en ik ben eens gaan kijken naar de CGM methode. Maar pfff het lijkt me wel een hoop tijd en moeite te gaan kosten, en of ik dat wil...![]()
Vandaag wel even een poging gedaan om diy lijnzaadgel in mijn vochtige haar te smeren. Het resultaat was niet wat ik gehoopt had maar ach wat geeft het, ik kom toch de deur voorlopig niet uit![]()
Die lijnzaadgel heb ik ook een keer geprobeerd. Doe ik niet nog een keer.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Idem. Was van pure jaloezie vergeten te zeggen hoe prachtig ik haar kastanjebruine golven vind!
- pearlsofpassion
- Moderator
Ja mooi. Ik vind de meeste haardossen hier zeer mooi.
Ik ben gewoon jaloers op krullen.
Ik heb ook wel lang haar, maar een golving of krul heeft het nog nooit van gehoord.
Ik ben wel blij met m'n kleur en het feit dat ik veel haar heb. En als ik het in een vlecht laat drogen geeft dat een paar uur een mooie golf. Meer 'care' doe ik niet met m'n haar.
Ik ben gewoon jaloers op krullen.
Ik heb ook wel lang haar, maar een golving of krul heeft het nog nooit van gehoord.
Ik ben wel blij met m'n kleur en het feit dat ik veel haar heb. En als ik het in een vlecht laat drogen geeft dat een paar uur een mooie golf. Meer 'care' doe ik niet met m'n haar.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Alleen je als je je haar gaat wassen vind ik echt wel ff een dingetje nu.Laika schreef:Ik ben ook jaloers op jullie mooie haar![]()
Mijn haar heeft redelijke krul van zichzelf en ik ben eens gaan kijken naar de CGM methode. Maar pfff het lijkt me wel een hoop tijd en moeite te gaan kosten, en of ik dat wil...![]()
Maar verder, de 3 dagen erna; haartjes vochtig maken (ik gebruik een plantenspuit haha) de krul erin kneden en klaar is Klara!
Aangezien ik dit nu 2 weken echt volgens de CGM methode doe zie ik nog wel verschil ook.
Gister gewassen en vandaag zelfs een paar pijpenkrullen!
Maar wel een prachtige kleur en bos!sam28 schreef: za 28 mar 2020, 20:37 DSC_1747.JPG
Ik doe echt enorm mijn best voor krullen. Maar heb belachelijk stijl haar van het type vlechtjes en dan mooie slag hebben om vervolgens binnen 10 min uitgezakt te zijn.
![]()
![]()
Vroeger mijn haar vaak richting deze kleur gekleurd omdat ik het zo'n mooie warme kleur vind
Nu mijn eigen blonde kleur
Haha, das lief. Ik vrees dat het ook een beetje de lichtinval was want het plaatje in mijn hoofd van mijn haar is echt een saai peper en zout kleurtje.dinky89 schreef: ma 30 mar 2020, 21:37 Maar wel een prachtige kleur en bos!
Vroeger mijn haar vaak richting deze kleur gekleurd omdat ik het zo'n mooie warme kleur vind![]()
Nu mijn eigen blonde kleur
Maar misschien is het wat veranderd.
Nu die krullen nog.