Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
TomsBorders schreef: misschien leggen jullie vrouwen het niet goed uit.

Nou , na 8 jaar rauw  ::)
Maar de baas neemt het hier wat minder nauw met hygiene zullen we maar zeggen  :biggrin2:
Mot allemaal kunnen
Door smulpaap
TomsBorders schreef: ik ben niet bang hoor haha.
maar het klinkt een beetje als, onee hij probeert te helpen maar doet het verkeerd.
over een maand zelfde titel.
mannen, ze doen niets in het huis (want ze zijn bang het fout te doen - learned helpnessless *kuch kuch*)

En ik altijd maar lezen dat wanneer twee mensen elkaar niet begrijpen het aan de communicatie licht, niet het geslacht... domme ik?

(ja het is zo'n woensdag dat ik lekker even tegendraads wil zijn, misschien dat ik daarom al me leven single ben... maar toch  ;D)

Nee hoor , als de baas helpt dan accepteer ik gewoon de manier waarop hij dat doet
De mijne is anders , maar een andere vrouw kan dat net zo goed anders doen dan ik
Door Charlie Angel
Pluto schreef: Ik ben ondertussen al ruim 6 jaar gelukkig getrouwd, dus je kon misschien wel eens gelijk hebben. Alhoewel we dat als kerels onder elkaar beter stil kunnen houden natuurlijk.
::)
Pas op he, want ik weet waar jouw huis woont. :biggrin2:
Ronald schreef: Er zijn zaken die we niet en plein publique bespreken. Zeker hier niet.

Ik heb inmiddels ook toegegeven dat vrouwen kunnen parkeren:

Afbeelding
En jouw huis ook. :biggrin2:
Door Els&Flow
Of ze komen met een grote glimlach naar beneden met de mededeling ik heb de wasmachine vast aangezet voor je schat. Waarna blijkt dat letterlijk alles op 60 graden staat te draaien. Ook dat ene mooie blousje, wollen truitje of dat hondendekbed wat echt apart moest.  ::) Uithangen doet ie dan weer niet.

Verder heb ik geen klachten want de zeeman helpt goed mee in huis als ie thuis is.  O0
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door