Dit zijn de laatste....foto s
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Spikkelneus
- 5-sterren

Re: Dit zijn de laatste....foto s
Mooie foto's.
Hij is zo aandoenlijk.
Hij is zo aandoenlijk.
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Heel veel sterkte gewenst Ellen! 
-
fransbulletje
Heel veel sterkte met jullie laatste momenten samen.. 
Geniet nog van de mooie kleine dingen..

Geniet nog van de mooie kleine dingen..
Laatst gewijzigd door fransbulletje op ma 14 sep 2015, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

sterkte hoor 
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Heel veel sterkte Ellen. 
Oh dit is zo ontzettend moeilijk he...
Ik moet met het lezen van jou verhaal ook zo aal mijn laatste weekjes met Gina denken...
Knuffelse meis!
Ik moet met het lezen van jou verhaal ook zo aal mijn laatste weekjes met Gina denken...
Knuffelse meis!
Sterkte 
Geniet van elke minuut die jullie nog samen hebben
Geniet van elke minuut die jullie nog samen hebben
Ach lieve Zimba.. ouwe kroelkip.
veel sterkte Ellen.
Ontzettend moeilijk...
Sterkte!
Sterkte!
Heel veel sterkte de komende tijd met Zimba lees alles mee Ellen en weet hoe moeilijk dit is. Geef je ventje een dikke knuffel van mij.
Wat moeilijk dat het laatste moment nu zo duidelijk dichtbij komt :-(

- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
heb 2x eerder een kanjer moeten laten gaan... wat een ellende wat een verdriet...
lijkt wel of het steeds erger word... mn gevoelens wbt het afscheid nemen...
niet dat ik ooit heb gedacht dat t makkelijker zou worden maar ook niet dat t erger zou kunnen zijn....
als ik naar hem kijk.. als ie slaapt en dan met zn bekkie een beetje open zodat ik zn oude voortandjes ziet met een klein stukje tong er tussen... het dromen en dan t wiebelen van zn pootjes en zachte geluidjes...zn oude vacht die helemaal gaat verkleuren beetje gaat ruiken maar nog zo fijn om met mn handen doorheen te woelen, mn hoofd op zijn koppie....de pootjes die ie geeft als ik niet goed door friemel bij hem.... zn bek aan mn broek afgeven als ie met smaak heeft gegeten... zoals ie me aankijkt vol vertrouwen... jeetje zeg..straks is dat niet meer....
maar, ik heb gisteren mn ogen uit mn hoofd gejankt... klaar mee nu... nu voor zimpie alles zo comfortabel mogelijk houden en genieten van zijn aanwezigheid.... zo meteen zn eten klaar maken... paar brokjes, rundergehakt eitje..misschien nog een lik slagroom wat er nog is...
lijkt wel of het steeds erger word... mn gevoelens wbt het afscheid nemen...
niet dat ik ooit heb gedacht dat t makkelijker zou worden maar ook niet dat t erger zou kunnen zijn....
als ik naar hem kijk.. als ie slaapt en dan met zn bekkie een beetje open zodat ik zn oude voortandjes ziet met een klein stukje tong er tussen... het dromen en dan t wiebelen van zn pootjes en zachte geluidjes...zn oude vacht die helemaal gaat verkleuren beetje gaat ruiken maar nog zo fijn om met mn handen doorheen te woelen, mn hoofd op zijn koppie....de pootjes die ie geeft als ik niet goed door friemel bij hem.... zn bek aan mn broek afgeven als ie met smaak heeft gegeten... zoals ie me aankijkt vol vertrouwen... jeetje zeg..straks is dat niet meer....
maar, ik heb gisteren mn ogen uit mn hoofd gejankt... klaar mee nu... nu voor zimpie alles zo comfortabel mogelijk houden en genieten van zijn aanwezigheid.... zo meteen zn eten klaar maken... paar brokjes, rundergehakt eitje..misschien nog een lik slagroom wat er nog is...
Lekker slagroom er bij geven, even nog genieten jullie .
Moeilijk hoor

Moeilijk hoor
Koester de mooie momenten die jullie hebben, verwen hem te pletter. (Shauna kreeg van mij een heel tablet Milka chocolade toen ik wist dat het eind er was) Geef slagroom, gevulde koeken en brokjes. Nu kan het nog.