Ik vind de reu helemaal niet verkeerd lopen of eruit zien. Zeker niet als je hem normaal ziet staan op het eind van het filmpje.
En er is vandaag de dag geen enkel ras zonder gezondheidsproblemen.
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Boeffie Blafmans schreef: Horand von Grafrath, foundationdog van de Duitse Herder, in stand, niet perfect, maar wel in stand. Rasstandaard? Kijk naar de oorspronkelijke honden en je ziet waarop die standaard is gebaseerd. En meteen zie je ook de soms extreme verschuiving van het uiterlijk.Heb jij Duitse herders dan? Ik dacht dat jij andere herders had.
http://www.fokregistratie.com/ODH/Horan ... afrath.jpg
Mijn herders krijg ik met geen mogelijkheid in een stand waarbij de rug afloopt. Lukt niet. Wel zijn ze prima gehoekt, voor zou iets beter kunnen bij mijn teefje, maar achter is dik in orde.
Waarom voelen mensen van honden zich toch zo vaak gekwetst als je iets over hun hond of over het ras zegt? Waarom kunnen maar zo weinig mensen helder naar een hond kijken en zowel de goede als de niet goede punten zien van de hond en het ras dat ze lief hebben en benoemen zonder daar emotioneel van te worden? Ik word daar zo moe van ... zo komen we toch niet verder met de rashond![]()
hannabelgje schreef: Heb jij Duitse herders dan? Ik dacht dat jij andere herders had.Ze heeft ook andere herders, maar op de vorige pagina werd gezegd dat je iedere hond zo neer kan zetten en dat die dan ook een aflopende rug zou hebben.
Angelique schreef: Ze heeft ook andere herders, maar op de vorige pagina werd gezegd dat je iedere hond zo neer kan zetten en dat die dan ook een aflopende rug zou hebben.Ik denk ook dat dat zo is. Ik zou zeggen laat de mensen die zeggen dat het niet zo is zijn hond in stand van de dh zetten. Zo veel mogelijk dan en dan een foto plaatsen. Mijn corgi met haar korte pootjes loopt dan zelfs af vrees ik.
sella schreef: Yup. Qulever is ook een heerlijke teef. Wij zouden heel graag een pup van haar willen, alleen is dat nu niet haalbaar.Zoo dat zijn idd mooi honden met een mooi rechte rug. Ik vind dat een Duitse herder (kh) er ook zo hoort uit te zien