Mannen en groentenmix maken........... Dat is vragen om problemen natuurlijk!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Mannen en groentenmix maken........... Dat is vragen om problemen natuurlijk!
Wat een engerd is Leo zeg!! Beterschap!
Re: Mannen en groentenmix maken........... Dat is vragen om problemen natuurlijk!
Jeetje zeg. dan kun je toch maar beter een echtgenoot hebben die WCtabs in de vaatwasser doet ipv vaatwasmachinetabs 
Beterschap alle twee.
Beterschap alle twee.
kunnen jullie zo naar de ehbo rijden of moest je eerst ook nog bellen?
PPpfffttt..... mannen..... hihihi

Beterschap!

Beterschap!
WhahahahaMargaS schreef: Jeetje zeg. dan kun je toch maar beter een echtgenoot hebben die WCtabs in de vaatwasser doet ipv vaatwasmachinetabs
Beterschap alle twee.
Geen idee, maar ik ben er gewoon naar toe gereden. En ze stuurde ons niet wegeelke schreef:da's mega schrikken!
kunnen jullie zo naar de ehbo rijden of moest je eerst ook nog bellen?
Getver, dat is schrikken! Beterschap!
-
Lil
Zo zeg, dat is wel heel erg mis gegaan.
Hoe is het vandaag?
Hoe is het vandaag?
Ja, wel goed. AB bij mij is aangeslagen. Leo heeft wel pijn maar draagt het als een man 
Oh oeioeioei, nou veel sterkte dan!Lizzy schreef: Ja, wel goed. AB bij mij is aangeslagen. Leo heeft wel pijn maar draagt het als een man![]()
om de hoeveel tijd moet je met een bekertje thee en een beschuitje naast hem zitten en hem zeggen dat hij echt zielig is??Lizzy schreef: Ja, wel goed. AB bij mij is aangeslagen. Leo heeft wel pijn maar draagt het als een man![]()
Jemig! Hoe krijgt hij dat voor elkaar dan?!
Heel veel sterkte. Hopelijk hebben jullie allebei wat aan de andere arm, dan heb je toch nog één paar armen compleet
Heel veel sterkte. Hopelijk hebben jullie allebei wat aan de andere arm, dan heb je toch nog één paar armen compleet
Geen idee! Hij schoot uit!Hope schreef: Jemig! Hoe krijgt hij dat voor elkaar dan?!
Heel veel sterkte. Hopelijk hebben jullie allebei wat aan de andere arm, dan heb je toch nog één paar armen compleet![]()
Ja, hij heeft in zijn linkerduim gesneden en ik heb een ontstoken rechterhand dus dat gaat helemaal goed komen
Ik zie jullie al samen vlees snijden. Leo staand achter jou zoals Nadia's filmpje met de hond....Lizzy schreef: Geen idee! Hij schoot uit!
Ja, hij heeft in zijn linkerduim gesneden en ik heb een ontstoken rechterhand dus dat gaat helemaal goed komen![]()
![]()
![]()
Maar best wel vervelend én pijnlijk dus beterschap saampjes.