Nou, ik heb vandaag overleefd!! Het verhaal heeft een staartje gekregen dat jullie op BP vast niet vaak tegenkomen
Het is met echt allemaal reuzemeegevallen, ik voel het nu met typen in mijn pink, en ik kan mijn arm niet neerleggen..
Het heeft lang gebloed, vanmorgen verbandje eraf gehaald en gelukkig de hele dag droog gebleven (wel met pleisters). Toen ik thuiskwam pleisters eraf gehaald. Gisteren baalde ik dat het zo bloedde, want ik wilde vandaag 'normaal' doen, maar denk dat het echt mooi wordt. Juist door het bloeden wordt het een mooie wond. Ik zal geen foto plaatsen, maar voor geinteresseerden:
http://www.fenixjuh.nl/blog/ongelukje/
Na het eten kwam de eigenaar langs (was vandaag al 2x eerder geweest toen wij er niet waren), hij had contact gehad met zijn trainster en zij vroeg nog of het een angstige hond was. Ja dus.. Jacy (die echt dol is op mensen) moest niets van hem weten. Hij zal wel naar zijn hond geroken hebben, maar Jacy durfde er zelfs niet heen te gaan toen de man zijn chuck-itt vast had
Vanmorgen reageerde hij even op hondjes, maar toen hij zijn neus naar beneden deed en daar weer een beloning voor kreeg, was het goed en heeft hij verder gewoon gewandeld. Hij is ietsje alerter, maar hij is niet angstig en reageert ook niet op brandgangetjes/de hoek omgaan o.i.d.
Oh, en deze heb ik ook gekregen, lief he!
Hij begon al over kennismaken, maar ik heb liever 2 rustige hondjes met slappe lijn en een hele straat ertussen, dan 2 hondjes die perse met veel spanning aan elkaar moeten snuffelen.. Heb ik ook maar even gezegd