Reden dat we strenger zijn is omdat hij bij mijn ouders thuis heel wild is en veel bijt.
Hier tot nu toe nog niet omdat hij rust en regelmaat krijgt.
Wat hij verder bij mijn ouders thuis niet mag mag hij hier ook niet.
Het natuurlijk afwachten hoe het de komende dagen gaat want hij is er net 24uur. We proberen hem wat extra dingetjes af te leren, zoals schooien. En dat gaat niet normaal bij meneer, nee hij duikt gewoon ineens vol je bord in. Dat deed hij bij het avondeten bij ons dus ook maar ik had een glas water staan dus meneer kreeg meteen een douche.
Verder krijgt hij zijn eigen eten en gedroogde vleesjes en verder geen dingen die wij eten. Dat krijgt hij thuis wel maar hier niet omdat ik geen geschooi wil hebben. Hoop dat ik het snel af kan leren bij hem voor hij terug gaat.
Wanneer ik merk dat de rust en regelmaat hem rustiger maken geef ik ze ook als advies om boven een eigen plekje voor hem te maken zodat hij echt rust heeft en niet toch steeds mensen om hem heen waardoor hij niet rustig kan slapen.
Dus qua opvoeding zijn wij heel strikt en dulden weinig omdat wij weten hoe hij dan is. Natuurlijk mag hij gewoon lekker kitten zijn maar wel binnen de grenzen.maar van 1 nachtje bij ons slapen is hij niet meteen onhandelbaar