Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
Riek probeer eens 'actief te staan'.
Dus nooit stil staan, altijd je voeten een beetje bewegen, je tenen in je schoenen etc.

Bij mij komen die voet- en heupproblemen deels doordat ik neig om 'op slot te staan'.
Je voelt jezelf heel raar as je het doet, maar het helpt echt.
Draag je MBT's dan gaat het bijna vanzelf.
Ga ik dus naar een receptie, dan draag ik MBT's.
Kan me niet schelen dat het niet zo elegant is  8)
Door Riek
Borke schreef: Riek probeer eens 'actief te staan'.
Dus nooit stil staan, altijd je voeten een beetje bewegen, je tenen in je schoenen etc.

Bij mij komen die voet- en heupproblemen deels doordat ik neig om 'op slot te staan'.
Je voelt jezelf heel raar as je het doet, maar het helpt echt.
Draag je MBT's dan gaat het bijna vanzelf.
Ga ik dus naar een receptie, dan draag ik MBT's.
Kan me niet schelen dat het niet zo elegant is  8)
Dat doe ik ook Astrid, en inderdaad, ik kan het dan langer volhouden.
Ik loop nu al vanaf november op die Lowa's.
Ik heb echt huilend pas Fitflops gekocht.
Was zo bang dat ik ze eigenlijk niet eens durfde te passen.
Maar gelukkig ik heb er een paar schoenen bij nu.
*milyck* schreef: Heul vervelend om niet effe snel iets te kunnen communiceren  :(  , beterschap! En ja het heerst wel: vorige week keelpijn en nu een beginnende oorontsteking.

Ben aan het rekenen en ik kom er maar niet uit >:( Vandaag is de beslissing gevallen dat ik na 38 jaar werk, waarvan 20 bij de huidige werkgever, per 1 januari werkloos ben :-\ Probeer mijn ww uit te rekenen maar er komt steeds wat anders uit..... morgen maar even opnieuw proberen!
Ach Joke, wat een naar nieuws zeg. :'(
Veel succes met alles. :-*
Door Kaela
Vanmorgen natuurlijk gewoon oude tijd wakker, dus ik heb een hele rustige start van de dag. Vroeger werkte ik altijd variabele tijden, maar nu al heel lang strak om 8.30 beginnen, dus ik heb nu ernstig het gevoel dat ik veel te laat ben!
Door TMG1961
Het regent hier nog altijd :( Van mij mag het nu dus echt droog worden, we hebben inmiddels al bijna evenveel regen in 1,5 dag gehad als normaal in de hele maand juli valt en een eind vd regen is nog niet in zicht :(
Door Kaela
TMG1961 schreef: Het regent hier nog altijd :( Van mij mag het nu dus echt droog worden, we hebben inmiddels al bijna evenveel regen in 1,5 dag gehad als normaal in de hele maand juli valt en een eind vd regen is nog niet in zicht :(
Troost je, morgen wordt het 27 graden en droog. Kan alles weer opdrogen.
Door Pauline
Theo ik word ook niet blij van dit weer met hond die op dit moment niet kan lopen en in een kar mee gaat wandelen, vervolgens zwemmen kan in de kar (scheelt weer hoef ik hem niet in de sloot of het meer te zetten) en alle andere shit die er op mijn bordje ligt... Maar het precies wat Kaela zegt, je kunt er toch niets aan veranderen. Het is zoals het is. En het is zo zinloos om energie te verspillen aan een onveranderbaar iets, probeer voor jezelf eens om daar wat makkelijker in te worden. En niet direct roepen dat je dat niet kunt Theo omdat je bent wie je bent, waar een wil is is een weg. En ik bedoel dit heel opbeurend!!!
Door Martine-Tom
TMG1961 schreef: :'( ik ben allergisch voor regenwater
Ik neem aan dat je Pixie niet naakt uitlaat dus dat lijkt me niet zo onoverkomelijk...

OT: Ik heb de conclusie getrokken dat ik heel lang geslapen heb...het is gewoon al herfst, als ik nu nog niet uitgerust ben  :biggrin2:
Door TMG1961
Martine-Tom schreef: Ik neem aan dat je Pixie niet naakt uitlaat dus dat lijkt me niet zo onoverkomelijk...

OT: Ik heb de conclusie getrokken dat ik heel lang geslapen heb...het is gewoon al herfst, als ik nu nog niet uitgerust ben  :biggrin2:
Pixie boeit de regen totaal niet. Het  wandelen in de regen zelf is niet echt een probleem, heb regenpak en laarzen dus nat wordt ik niet. Afdrogen van Pixie is het grootste probleem, daar ben ik ruim 20 min mee bezig. Ben aan het kijken voor een betere oplossing dan handdoeken. Misschien dat microvezel dweil een goed alternatief is?
TMG1961 schreef: Pixie boeit de regen totaal niet. Het  wandelen in de regen zelf is niet echt een probleem, heb regenpak en laarzen dus nat wordt ik niet. Afdrogen van Pixie is het grootste probleem, daar ben ik ruim 20 min mee bezig. Ben aan het kijken voor een betere oplossing dan handdoeken. Misschien dat microvezel dweil een goed alternatief is?
Water blazer? :biggrin2:
Door eelke
Sorry hoor, het wordt de komende weken niet droog, ik heb nl vanaf morgen vakantie en daarin vieren we ook onze verjaardagen, dus zon kunnen jullie wel op je buik schrijven!
Door pallas
TMG1961 schreef: Pixie boeit de regen totaal niet. Het  wandelen in de regen zelf is niet echt een probleem, heb regenpak en laarzen dus nat wordt ik niet. Afdrogen van Pixie is het grootste probleem, daar ben ik ruim 20 min mee bezig. Ben aan het kijken voor een betere oplossing dan handdoeken. Misschien dat microvezel dweil een goed alternatief is?
Water blazer is ideaal. Maar dat is nu bijna niet te doen. Ik gebruik nu de badjassen die ze hebben. Aan doen kost mij wel wat moeite ( weet niet hoe dat voor jou is) maar daarna kunnen ze gewoon aanblijven totdat ze het water hebben opgenomen. Dan afdoen en te drogen hangen. Makkelijk en goed voor mij en de honden! :)

Verder is regen niet bijzonder fijn, vooral als je stil in een scoot zit voor een uurtje of wat :-X Maar goed, daar doe ik het maar gewoon mee. Af en toe een beetje mopperen mag ik wel hoor, als ik daarna maar weer "gewoon"ga doen :P :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door