dinky89 schreef: Gerechtigheid! Nadat cavindish vorig jaar Veelers van de fiets beukte is hij nu zelf slachtoffer van zijn eigen beukEn Nederlandse ploeg
En net als vorig jaar wint Kittel de eerste etappe![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef: Gerechtigheid! Nadat cavindish vorig jaar Veelers van de fiets beukte is hij nu zelf slachtoffer van zijn eigen beukEn Nederlandse ploeg
En net als vorig jaar wint Kittel de eerste etappe![]()
Radja schreef: Maar wat had Cancellara opeens?!? Doping in z'n fiets!? (Sorry,geen fan van hem)Een vals plat en tijdrijder. Dat was ideaal voor hem. Alleen was dat vals plat niet tot aan de finish lijn. Daarom konden ze hem weer terug pakken.
Mandarijn schreef: Een vals plat en tijdrijder. Dat was ideaal voor hem. Alleen was dat vals plat niet tot aan de finish lijn. Daarom konden ze hem weer terug pakken.Klopt helemaal, mijn fout,was eigenlijk als een cynisch grapje bedoelt! Had Sonja met een stukje van haar tekst moeten quoten. Positief na eten verkeerde biefstuk
Radja schreef: Klopt helemaal, mijn fout,was eigenlijk als een cynisch grapje bedoelt! Had Sonja met een stukje van haar tekst moeten quoten. Positief na eten verkeerde biefstukDe suggestie van de hulpmotor in de fiets.. Werd bij Parijs Roubaix namelijk gesuggereerd over Cancellara zijn fiets (2jaar geleden?)
dinky89 schreef: Vind de benen bij baanwielrenners zo eng dik ;-)En die bovenbenen zijn nog dikker dan bij Cancellara. En die heeft al dikke bovenbenen.
Kasseien zijn voor onze Nikki Terpstra ;-) Die vindt dat leuk :-p
Sonja schreef: Dat voetbal kan me niet boeien, maar vanaf morgen kunnen we weer 3 weken lang Tour kijken.die hele tour boeit me niet echt, maar Mart daarentegen
Heerlijk! Wie gaat er winnen, wie wordt er van de fiets gereden en wie test er positief op doping na het eten van de verkeerde biefstuk?
M'n dreamteam is doorgestuurd naar de lezerstour van BN De Stem. Benieuwd wat ik er dit jaar van bak.
En uiteraard kunnen we elke avond weer genieten van:
![]()
![]()
Wie kijkt er ook?