Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door koekje
Neally schreef: Toch nog maar een keer laten betasten en bekneden door meneer de da.

Hoe oud is Sien?

(vind het trouwens erg leuk hoe je haar gedrag en gedoetjes beschrijft) :)
Sien wordt in juli 7. Nog best jong dus.

Vanmiddag ben ik even plat gegaan (zeer slecht geslapen oa) en heb toen ook een dutje gedaan. Sien heeft er voornamelijk bij gelegen. Dan ligt ze gewoon normaal en gezellig en moet niet de hele tijd naar de bak. avondeten ging er goed in en ze zit nu gewoon normaal en gezellig i de fruitschaal en wast de pollekes.
Door koekje
Gisteravond ging ze ineens weer meer naar de bak om er geen klaterende geluiden te maken. Ze was ook best chagrijnig, met name naar Ot. Gisteravond laat had ze ineens 2 druppels in de keuken geplast. Dus we gaan vanmiddag naar de dokter.
Door koekje
Weer injectie metacam gehad en als het nodig is, kan ik zaterdag een extra flesje komen halen. De DA wilde AB geven, maar ik zag daar de noodzaak niet van in, dus is het bij pijnstilling gebleven.
Door koekje
Toen we bij de DA waren, was ze niet leeg te drukken en ook de blaas te leeg om een punctie te nemen. Ze was ook ouderwets bozig, maar niet zo grof als normaliter in A'dam.
Toen we weer thuis waren, was het snel weer beter en er was geen noodzaak om extra metacam te gaan halen. Dus alleen pijnstiller om de cirkel van teveel plassen en kruiswassen te doorbreken bleek voor nu voldoende.

Wel zit ze momenteel geestelijk niet helemaal geweldig in het vel en ik weet niet of dat alleen van die ene keer ontsnappen 2 weken geleden komt. Ze is wat zenuwachtiger en de pica is niet volledig meer onder controle. Ze heeft 2 stekkers van meneer gedemonteerd en dat waren net 2 stekkers van zn ipad. Hij was er op tijd bij, zodat de stekkers niet helemaal naar binnen gingen, maar de stekkers deden het niet meer.
Net nadat ze was ontsnapt hebben we de beneden kattenbak al iets verplaatst, zodat deze iets rustiger staat. Afgelopen week heb ik weer een nieuwe feliway opgehangen en ik zit er aan te denken om er ook 1 voor boven te nemen.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door