Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
MarijeEnBoomer schreef:Ligt hij niet meer op speciale kussens voor z'n allergie?
Om het kussen zit een allergie hoes. Die is wit en dat is heul onhandig.
Om de allergie hoes zit dus een normale hoes en die gaat 2x in de week in de was. Gaat prima!
Door joel
Angelique schreef:^^Zo, gaaf hé!
Ja, ik vind het super om haar in actie te zien, op het moment zelf is ze in 20 sec. de baan rond en in die tijd moet je als een haas naar de finish sprinten om haar op te vangen dus veel tijd om te genieten heb je dan niet :biggrin2:
Door MarijeEnBoomer
Hope schreef:Om het kussen zit een allergie hoes. Die is wit en dat is heul onhandig.
Om de allergie hoes zit dus een normale hoes en die gaat 2x in de week in de was. Gaat prima!
Ik dacht dat je voor huismijt heel heet moest wassen?
Door Hope
MarijeEnBoomer schreef:Ik dacht dat je voor huismijt heel heet moest wassen?
Dat hoor je inderdaad maar dat klopt niet. Je moet vooral lang wassen. En een goed product gebruiken waar huisstofmijt niet tegen kan. Dat is azijn bij de was en neemboom ná de was.
Maar hoe dan ook, als je 2x per week iets in de was gooit, heeft huisstofmijt bij lange na zijn cyclus niet doorlopen. Wat zich niet kan voortplanten, dat blijft niet in je huis (hoes) wonen.
Door Shanti en co
Zo naast een paard lijkt Harry nog best wel klein. :biggrin2:

Ik heb na een paar weken niet fotograferen eindelijk mijn camera weer mee op pad genomen. Het werd al donker en er kwam dikke mist opzetten, dat geeft toch wel een gaaf effect. :)
Afbeelding
Door joel
Echt een Halloween foto, zo spooky!
Wij hebben vandaag heerlijk gewandeld op Kootwijk met de vereniging, helaas in de miezer regen gelopen, dus geen foto's......maar wel 2 tevreden honden en 2 uitgewaaide baasjes ;)
Door Shanti en co
Vanochtend ook weer wezen fotograferen, er hing nog steeds veel mist en daar krijg je heel interessante foto's van.
Afbeelding

Vlak na de vorige genomen maar hier had de camera scherp gesteld op de mist, ik vind het wel een gaaf effect maar zoiets kun je nooit meer bewust nadoen volgens mij. :P
Afbeelding

En mijn knappe fotomodelletje Shanti. :smitten:
Afbeelding
Door Spikkelneus
Nuria weegt inmiddels (na bijna 4 weken en ruim 25 kilo kvv/barf) ruim 24 kilo. Ze begint lekker rond en zacht te worden, niet meer zo´n gratenpakhuis.
Tinypic werkt niet mee, dus de rest van de foto´s krijg ik niet geupload.

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door